  • Data: 2018-08-25 01:57:18
    Temat: Re: Smierc na egzaminie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wystarczy zwolnic na zbyt wysokim biegu i zgasnie.

    No chyba, że jej faktycznie zgasł na samym przejeździe. Ale ciagle jakoś
    dziwnie łagodnie wjeżdża na ten przejazd. Może i zapomniała o biegu.

    > A tu kierowniczka niedoswiadczona, i moze jeszcze pod presja egzaminu
    > "po miescie jezdzimy na 4-tym biegu".

    Walczyła do końca. Szkoda dziewuchy.

    > A i egzaminator - kto wie, spoznil reakcje na STOP, czy syrena pociagu
    > go obudzila ...

    Jeszcze jest zastanawiające silne bujnięcie w tył w momencie wysiadania
    egzaminatora. Próbował zciągac z torów? Albo nie był na biegu albo nie
    wiedział, że jest na biegu?

    Nie, no obejrzałem raz jeszcze i za łagodnie się zatrzymuje na tym
    przejeździe. Nawet na czwórce byłoby chyba widoczne szarpnięcie? Wygląda
    mi jakby wjechała tam na luzie.

    Nb. jak to jest prawnie? Egzaminator nie może być chyba tylko od oceny
    bo taki kierowca nie ma w końcu jeszcze prawnych kwalifikacji? I co by
    było, gdyby 300m przed przejazdem zakomunikował jej, że zdała?

    --
    Marcin