    From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
    Date: Sat, 28 Sep 2024 18:52:31 +0200

    W dniu 28.09.2024 o 10:46, Pixel(R)?? pisze:

    > Czytaj
    > https://blog.osoz.pl/uwaga-na-smartwatche-mierzace-p
    oziom-cukru-we-krwi

    Idąc jednak za "tropem" zaciekawiła mnie ta pozycja bo rok temu były gorsze:
    https://allegro.pl/oferta/smartwatch-kardiowatch-mes
    ki-glukoza-pomiar-cukru-ekg-grv-cisnienie-menu-pl-15
    530848137

    Na Allegro są też damskie.

    ...ale tylko pod WARUNKIEM, że jeśli ktoś jest cukrzykiem II grupy (bez
    wstrzykiwania insuliny) i ma pod ręką glukometr, to może sobie poglądowo
    smartwatchem sprawdzić jaki ma trend dzienny ale docelowo mierzyć
    glukometrem.

    W sumie to opcja dla kogoś, kto MUSI bo się UDUSI :)...zwykły glukometr
    w sumie wystarcza przy grupie II bo pomiaru należy dokonywać naczczo,
    przed posiłkiem i 2h po posiłku (średnio).
    ...ale specjalnie nie ma tutaj jak reagować na poziom glukozy bo leki
    działają inaczej niż wstrzykiwanie insuliny.
    Inna sprawa, jak wspomniałem, nawet po odpowiedniej kalibracji,
    wskazania mogą być całkowicie błędne, co jest opisane w aukcji:

    "Należy pamiętać o tym, że zegarek nie jest urządzeniem medycznym i
    wartości są poglądowe."
    --
    Pixel(R)??