  • Data: 2024-09-30 09:23:15
    Temat: Re: Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Sep 2024 17:00:10 +0200, Ewa <E...@c...pl> wrote:
    > Był tu kiedyś dyskutowany wątek dotyczący
    > FreeStyleLibre, więc ja pozwolę sobie
    > zaproponować wątek dotyczący smartwatcha
    > do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów

    Wtrące się tylko tak na marginesie, kiedyś interesowałem się tematem
    pomiarów cukru "bez kłucia" poprzez wszelkie rodzaju sondy. Pomiar
    cukru tą metodą jest dość niedokładny. Jeśli opiera się na sondzie to
    trzeba ją co jakiś czas wymieniać (i tak jest wkłucie). Jeśli opiera
    się na innych metodach kontaktowych to jest bardzo wrażliwy na
    wszelkie zabrudzenia (obecność potu na skórze zmieniał wynik). Po
    prostu z pewnych względów fizykochemicznych nie da się precyzyjnie i
    za każdym razem powtarzalnie (co ważne) zrobić pomiaru cukru tymi
    metodami.
    Większość użytkowników po czasie i tak wracała do pomiaru metodą
    "paskową".

    --
    Marek