  • Data: 2009-08-25 10:02:56
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Aug 2009 11:40:15 +0200, "cpt. Nemo"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    >Ot normalne jak dla technika :)

    Powiedzmy jak dla pary inżynierów współprowadzących biznes - na
    dodatek totalnie nietechniczny bo restaurację ;-)

    >Oczywiscie miesci sie to w zakresie szeroko rozumianego malego biznesu,
    >ale raczej ja bym to nazwal telefonem do pracy niz biznesu. Troszke jak
    >traktor i limuzyna :)

    Mały biznes to już nie biznes? To co Ty proponujesz ja bym to raczej
    nazwał telefonem menedżerskim niż biznesowym.

    >Powazny dyrektor powaznej firmy musi czasem przeczytac, przeredagowac i

    Czyli moja jest niepoważna? Obrót za mały czy co? :-P

    >zaakceptowac jakies pismo wychodzace, obejrzec przygotowane np. w excelu
    >wyniki finansowe firmy, odebrac poczte od partnerow - a poczta taka
    >zazwyczaj zawiera zalaczniki w najpopularniejszych programach biurowych.

    A i owszem. Tylko że mnie oglądanie zacniej idzie na VNC. A taki
    biznesmen co ma limuzynę z kierowcą to ma też laptopa w tejże. Wbrew
    pozorom edycja czy przegląd dokumentów biurowych to raczej na poziomie
    sprzedaży końcowej a nie wielkiego dyrektora.

    >Potem spojrzec na zlotego rolexa szybko dokonczyc sushi odebrac telefon

    Ja mam na przegubie Doxę z 1932 roku po dziadku kolejarzu. Starczy?
    ;-) Sushi nie cierpie - wolę z surowizny tatara z jajkiem.

    >od dziecka i zrobic mu malenki przelewik na konto. Po drodze do firmy

    Za mała na przelew jeszcze ;-)

    >obejrzec ostatnie wyniki gieldy i jesli czasu starczy zerknac na
    >wiadomosci. W firmie dobrze zeby przez WiFi sama zrobila mu sie
    >automatyczna synchronizacja z jego laptopem i firmowym komputerem przez
    >co bedzie mial w kieszeni przygotowany przez asystentke plan zajec i
    >spotkan na najblizszy okres.

    A to się robi on-line a nie w biurze akurat. Ja akurat korzystam z
    Google Callendar ale nie ma problemu by korzytac np. z jakiegoś
    serwera Exchange (tu Google sie zreszta posiłkuje ta technologią np.
    dla Nokii) czy jakiej usługi typu Push.

    >Jakos tak to sobie wyobrazam i podobnie jest wsrod znanych mi
    >biznesmenow. No dobra, wsrod polowy znanych mi biznesmenow bo reszta nie
    >zawsze miala szczescie spotkac inteligentnego informatyka i nie wie ze
    >takie cos jest mozliwe.

    Nie zawsze to wina informatyka. Często to wina samej takiej osoby -
    zwłaszcza starszej. Sam znam paru ludzi którzy prowadząc nawet spore
    biznesy bronią sie rękami i nogami przed wprowadzeniem jakiegoś
    rozwiązania pracy grupowej czy obiegu dokumentów. Na szczęście część w
    pewnym momencie mądrzeje. ;-) I tylko na początku dziwią się po co mi
    małej rodzinnej firmie o profilu nieinformatycznym gdzie są raptem 3
    osoby zarządzające wdrożony CRM i pare innych rozwiązań. Potem się
    przyglądaja i dziwią się że to na darmowym sofcie. A i tak
    niezapomniana był mina faceta z firmy która instalowął system kasowy
    gdy dostał dedykowany serwer rackowy. Powiedział że na ponad półtora
    tysiąca instalacji różnej wielkości po raz pierwszy sie z czyms takim
    w knajpie spotkał. A ja kupiłem sobie po prostu 2 poleasingowe serwery
    rackowe Della za 900 złotych - taniej niż jakikolwiek desktop pod coś
    takiego. A zę szafę rackową zastałem w lokalu to inna sprawa - jakby
    nie było to mam w piwnicy taką 35U do wyjkorzystania. ;-)

    Ale wracając do tematu - cąły czas zastanawiam się czy jestem jednak
    tym "targetem" telefonów biznesowych. ;-)

    Zdrówko