eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSmartfonową rewolucję przetrwają tylko Nikon, Canon i Sony › Re: Smartfonową rewolucję przetrwają tylko Nikon, Canon i Sony
    From: mr misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Smartfonową rewolucję przetrwają tylko Nikon, Canon i Sony
    Date: Wed, 15 Jan 2014 09:44:59 +0100

    Użytkownik pwz napisał:
    > (...)
    >
    > He, he, he. Pokażcie mi analityka / agencję ratingową / ekonomistę,
    > który przewidział (obecny) kryzys gospodarczy...

    (ja przewidzialem kryzys, i co?)

    Czarnowidzacy sa niepopularni
    nikt nie lubi ich sluchac

    nikt nie lubi sluchac, ze powinien oszczedzac, ze nie powinien zyc na
    kredyt, ze nie powinien wydawac ponad stan.

    przeciez jak zyc bez nowego tv, nowego smartfona, nowego samochodu -
    postaw sie a zastaw sie - typowo polskie a moze i europejskie

    postarzanie produktow napedza konsumpcje, wmawianie, ze moda jest na
    nowy tablet, napedza konsumpcje.

    to wszystko powoduje krach wczesniej lub pozniej.

    ale kto by sie tam przejmowal, tym co jutro bede sie martwil jutro, dzis
    kupuje kupuje choc mnie nie stac, co z tego, ze za jakis czas moze bank
    lub komornik mi wszystko odebrac - ciesze sie chwila ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg