  • 21. Data: 2011-03-15 18:46:37
    Temat: Re: Smartfon wytrzymujacy w trybie czuwania 1 miesiac?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pw" <p...@g...com> wrote in message
    news:ilo9l7$2k9$1@news.vectranet.pl...
    > a kto powiedzial ze mam go uzywac w stanie czuwania? po prostu
    > jest to jedna z lepszych miar energooszczednosci telefonu

    Wedlug kogo jest lepsza?

    > chcesz badac energooszczednosc telefonu w trybie normalnej pracy?
    > dziekuje bardzo, ale wyniki nie beda miarodajne, jeden pouzywa aplikacji X
    > przez Y minut, druga osoba aplikacji Z przez W minut, wyniki moga byc
    > bardzo robiezne

    W trybie standby tez nie bedzie miarodajne bo ja chcesz porównywac
    pobór pradu w tym stanie skoro nie kazdy telefon te same urzadzenia
    bedzie mógl powylaczac ?

  • 22. Data: 2011-03-15 19:06:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 18:53:39 +0100, J.F. napisał(a):

    > Zawsze mozna podladowac w samochodzie :-)

    Nie na każde wakacje jedzie się samochodem :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 23. Data: 2011-03-15 19:09:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 13:41:11 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Absolutnie nie ogranicza mnie. Nie wybieram się na wielodniowe wycieczki
    > w góry z własnym prowiantem na tydzień i namiotami - zresztą tak daleko
    > od cywilizacji z pewnością nie ma nawet wież komórkowych...

    No patrz, a wystarczy na polskie Mazury wypłynąć, żeby mieć zasięg na
    prawie wszędzie (i czasem się przydaje ratunkowo), a na jachcie prąd
    niekoniecznie musi być.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 24. Data: 2011-03-15 20:29:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No patrz, a wystarczy na polskie Mazury wypłynąć, żeby mieć zasięg na
    > prawie wszędzie (i czasem się przydaje ratunkowo), a na jachcie prąd
    > niekoniecznie musi być.

    Spędzasz tydzień na jachcie?
    To twardziel jesteś, albo masz zajebisty jacht na tych Mazurach...

    Ale nawet wtedy raczej załatwiłbym sobie jakoś prąd (akumulator,
    baterie słoneczne, itp) niż pod czas na czuwaniu wybierać telefon.

  • 25. Data: 2011-03-15 20:40:59
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał:

    > najtańsze Nokie, np. C1-00

    X1-00 ma trzymać 300h dłużej w stendbaju. Nokia oczywiście.

  • 26. Data: 2011-03-15 20:44:08
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

> [...]
    >
    > Ale nawet wtedy raczej załatwiłbym sobie jakoś prąd (akumulator,
    > baterie słoneczne, itp) niż pod czas na czuwaniu wybierać telefon.

    Czy Ty jesteś nienormalny? Koleś szuka i pyta o telefon z długim czuwaniem,
    a Ty jak pies wypytujesz po co i na co, negując czyjeś potrzeby. Skoro masz
    inne wymagania uszanuj innych i nie pieprz bez sensu.

  • 27. Data: 2011-03-15 20:51:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 15:29:42 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Spędzasz tydzień na jachcie?

    A w czym problem?

    > To twardziel jesteś, albo masz zajebisty jacht na tych Mazurach...

    Raz jeszcze, w czym problem? Umrzesz jak będziesz przez ten czas bez prądu,
    gorącej wody, lodówki, internetu, samochodu i szaletu z klimatyzacją?

    No dobra, może i ty umrzesz. Może cię cywilizacja aż tak bardzo
    rozlasowała...

    > Ale nawet wtedy raczej załatwiłbym sobie jakoś prąd (akumulator,
    > baterie słoneczne, itp) niż pod czas na czuwaniu wybierać telefon.

    Widzisz, ja tam bym w ogóle nie zabierał smarfona, tylko najprostszy
    możliwy telefon do dzwonienia i SMS. Włączany na wypadek problemów.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 28. Data: 2011-03-15 20:55:45
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Endi" <h...@C...com> napisał
    > Czy Ty jesteś nienormalny?

    Nie... On ma ajfona4.
    Pytanie nie dotyczyło tego cudownego urządzenia, więc plecie bzdury w
    gorączce. Natomiast gdybyś spytał o to, czy ajfon4 wytrzyma na czuwaniu
    miesiąc, to w ciągu 2 minut miałbyś gotowy link do jutuba - a tam film
    udowadniający ponad wszelką wątpliwość, że tak! ajfon4 wytrzymuje miesiąc w
    stanie czuwania!
    ;)

    --
    Maciek.

  • 29. Data: 2011-03-15 21:41:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Endi" <h...@C...com> wrote in message

    > Czy Ty jesteś nienormalny? Koleś szuka i pyta o telefon z długim
    > czuwaniem, a Ty jak pies wypytujesz po co i na co, negując czyjeś
    > potrzeby. Skoro masz inne wymagania uszanuj innych i nie pieprz bez sensu.

    Czy ciekawość dla Ciebie jest nienormalna?

  • 30. Data: 2011-03-15 21:46:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > gorącej wody, lodówki, internetu, samochodu i szaletu z klimatyzacją?
    >
    > No dobra, może i ty umrzesz. Może cię cywilizacja aż tak bardzo

    Teoretycznie nie umrzesz nawet w celi z pryczem, bez okna ani klamek.
    Tylko po co się na takie warunki samemu przestawiać?
    Czy "umrę/nieumrę" to dla Ciebie jedyne kryterium wyboru wakacji?

    > Widzisz, ja tam bym w ogóle nie zabierał smarfona, tylko najprostszy
    > możliwy telefon do dzwonienia i SMS. Włączany na wypadek problemów.

    I od tego właśnie zacząłem moje pytanie. Jak ktoś chce smartfone
    to nie do tego aby długo trzymał baterię dla wypadku tylko po to
    aby używać bogatych funkcji smartfona. To jest pomylenie pojęć...
    To tak jakby szukać ciężarówki co pali na trasie mniej niż maluch 126p.

    Prosta Nokia do gadania i smsów a smartfone z internetem i wifi to
    zupełnie dwa różne urządzenia o różnych - kolidujących - wymaganiach.
    Jeśli ktoś będzie wybierał telefon wyłącznie pod względem poboru
    prądu to może wylosować jakiegoś rzęcha ze strasznie powolnym
    procesorem który w funkcjach smartfona będzie się sprawował kiepsko.