    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smartfon wytrzymujacy w trybie czuwania 1 miesiac?
    Date: Tue, 15 Mar 2011 16:46:13 -0500

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:qsccwoo3qkg6.1vhhy92yj1303$.dlg@40tude.net...

    > A w czym problem?

    > Raz jeszcze, w czym problem? Umrzesz jak będziesz przez ten czas bez
    > prądu,
    > gorącej wody, lodówki, internetu, samochodu i szaletu z klimatyzacją?
    >
    > No dobra, może i ty umrzesz. Może cię cywilizacja aż tak bardzo
    > rozlasowała...

    Teoretycznie nie umrzesz nawet w celi z pryczem, bez okna ani klamek.
    Tylko po co się na takie warunki samemu przestawiać?
    Czy "umrę/nieumrę" to dla Ciebie jedyne kryterium wyboru wakacji?

    > Widzisz, ja tam bym w ogóle nie zabierał smarfona, tylko najprostszy
    > możliwy telefon do dzwonienia i SMS. Włączany na wypadek problemów.

    I od tego właśnie zacząłem moje pytanie. Jak ktoś chce smartfone
    to nie do tego aby długo trzymał baterię dla wypadku tylko po to
    aby używać bogatych funkcji smartfona. To jest pomylenie pojęć...
    To tak jakby szukać ciężarówki co pali na trasie mniej niż maluch 126p.

    Prosta Nokia do gadania i smsów a smartfone z internetem i wifi to
    zupełnie dwa różne urządzenia o różnych - kolidujących - wymaganiach.
    Jeśli ktoś będzie wybierał telefon wyłącznie pod względem poboru
    prądu to może wylosować jakiegoś rzęcha ze strasznie powolnym
    procesorem który w funkcjach smartfona będzie się sprawował kiepsko.