  • 71. Data: 2011-03-20 01:11:24
    Temat: Re: Smartfon wytrzymujacy w trybie czuwania 1 miesiac?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RafałMaszkowski" <r...@i...edu.pl> wrote in message
    news:im3j24$fpi$5@news.net.icm.edu.pl...

    > Można uruchomić BTS-a na notebooku i USRP.

    I gdzie się z tym zestawem podłączysz?

  • 72. Data: 2011-03-20 17:58:30
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    W dniu 2011-03-20 02:10, Pszemol pisze:
    > "RafałMaszkowski" <r...@i...edu.pl> wrote in message
    /.../

    > Każdy zdolny elektronik...

    Que?
    Mostek prostowniczy, 2 kondensatory, stabilizator 7805.

    ALex

  • 73. Data: 2011-03-20 18:28:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 18:58:30 +0100, a...@g...torun.pl napisał(a):

    > /.../

    > Que?
    > Mostek prostowniczy, 2 kondensatory, stabilizator 7805.

    on chyba chciał wyjaśnic, że JEMU się nie udało...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 74. Data: 2011-03-20 19:43:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > on chyba chciał wyjaśnic, że JEMU się nie udało...

    Nie, nawet nie próbowałem, ale pomysł z 7805 nie będzie najlepszy
    - będzie ładował tylko przy maksymalnej prędkości rowera, gdy
    napięcie będzie wyższe niż jakieś 8-9V na prostowniku. Lepiej,
    zdecydowanie lepiej będzie zastosować przetwornicę która
    zrobi te 5V na USB nawet gdy napięcie z dynama będzie mniejsze
    przy normalnej, niewyczynowej jeździe.