  • 11. Data: 2011-03-15 17:34:49
    Temat: Re: Smartfon wytrzymujacy w trybie czuwania 1 miesiac?
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Aha. ToMasz, kopsnij nam wypłosza i znikamy.

    > to moze inaczej. jaki telefon (niekoniecznie smartfon, nie za cieżki),
    > dostępny w polsce w normalnej cene, wytrzyma najdłużej bez ładowania?

    Z tych z którymi miałem do czynienia - Nokia 6310i.
    Ponad dwa tygodnie, jeśli z niej nie rozmawiałem zbyt wiele...

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ I stałem się śmiercią, zagładą światów... (Bhagavad-Gita)

  • 12. Data: 2011-03-15 17:42:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 12:30:48 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Tak, jest mi to obce... Spedzam czas w miejscach gdzie jest juz
    > cywilizacja i pradu nie brakuje.

    Musi cię to straszliwie ograniczać przy wyborze miejsc, dokąd można
    pojechać na wakacje.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 13. Data: 2011-03-15 17:53:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 18:42:40 +0100, Andrzej Libiszewski wrote:
    >Musi cię to straszliwie ograniczać przy wyborze miejsc, dokąd można
    >pojechać na wakacje.

    Zawsze mozna podladowac w samochodzie :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-03-15 17:54:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 16:16:05 +0100, atm wrote:

    >Dlaczego niemal za kazdym razem osoba zadajaca jasno sprecyzowane
    >pytanie musi sie tlumaczyc?

    bo glupio wygladaja te pytania :-)

    A jak sie wytlumaczy, to moze sie okazac ze wcale nie o to chciala
    zapytac.

    J.

  • 15. Data: 2011-03-15 17:57:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 16:03:09 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:
    >Choćby po to by z niego móc korzystać tam gdzie o zasilanie ciężko, podczas
    >gdy normalnie się korzysta z wszelkich cech smartphone'a.
    >Albo po to, by go oprogramować i zostawić na czuwani, np. w roli
    >powiadamiacza o włamaniu...

    wlamia i sie .. i ukradna tego smartfona :-)

    pozostaje do wyjasnienie w jaki sposob ma czuwac, zeby to czuwanie
    malo pradu zuzywalo.

    J.

  • 16. Data: 2011-03-15 18:03:19
    Od: pw <p...@g...com>

    On 03/15/2011 02:46 PM, Pszemol wrote:
    > "pw" <p...@g...com> wrote in message

    17908&page=1

    > Przepraszam za glupie pytanie - ale po co ktos kupowalby smartfona
    > aby potem miesiacami go nie uzywac a jedynie czekac pasywnie na
    > polaczenie telefoniczne z wylaczonymi wszystkimi funkcjami smartfona?
    > To brzmi jak jakas karykatura smartfona.
    >
    > Rewolucja byloby gdybys mi powiedzial ze bateria trzyma tydzien
    > przy normalnym uzytkowaniu smarfona, a wiec codziennie pelna
    > para internet, mail, 3G, wifi itp - wtedy byloby o czym mówic...a
    >
    > W trybie czuwania? Wez mnie nie rozsmieszaj... komu to potrzebne?

    a kto powiedzial ze mam go uzywac w stanie czuwania? po prostu jest to
    jedna z lepszych miar energooszczednosci telefonu

    chcesz badac energooszczednosc telefonu w trybie normalnej pracy?
    dziekuje bardzo, ale wyniki nie beda miarodajne, jeden pouzywa aplikacji
    X przez Y minut, druga osoba aplikacji Z przez W minut, wyniki moga byc
    bardzo robiezne

  • 17. Data: 2011-03-15 18:29:04
    Od: atm <...@v...pl>

    > Nie zauwazylem aby ktos kogos tutaj do czegos zmuszal.
    > W szczególnosci ja nie zmuszam do tlumaczenia sie, raczej
    > zapytalem o sens szukania smartfona wedlug takiego kryterium.

    Wiesz, chodzi o to, ze czesc pytajacych osob ma sprecyzowane wymagania
    potrzebuja tylko porady. Zrobilem sie troche uczulony po tym gdy
    skladalem ostatnio PCta:
    -po co ci 6 rdzeni, pewnie nie wykorzystasz
    -po co ci 12GB - pewnie nie wykorzystasz
    -po co ci taka karta
    -itd a ja dokladnie widzialem do czego to bedzie sluzylo, chodzilo tylko
    o podanie konkretnych modeli. Zalozylem, ze pw tez wie o co mu chodzi a
    potrzebuje tylko modelu wskazanego przez kogos organoleptycznie
    przetestowanego.
    Przy okazji, pamietam, ze chyba na PDAClub byl w niusach jaki Chinczyk z
    kosmicznie duza bateria, ktory byc moze spelnilby te kryteria.
    Zdrowko

  • 18. Data: 2011-03-15 18:41:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Musi cię to straszliwie ograniczać przy wyborze miejsc, dokąd można
    > pojechać na wakacje.

    Absolutnie nie ogranicza mnie. Nie wybieram się na wielodniowe wycieczki
    w góry z własnym prowiantem na tydzień i namiotami - zresztą tak daleko
    od cywilizacji z pewnością nie ma nawet wież komórkowych...

  • 19. Data: 2011-03-15 18:41:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zawsze mozna podladowac w samochodzie :-)

    Albo rowerze z dynama :-)

  • 20. Data: 2011-03-15 18:44:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:ilob5h$tbm$1@news.onet.pl...

    > Wiesz, chodzi o to, ze czesc pytajacych osob ma sprecyzowane wymagania
    > potrzebuja tylko porady.

    I gdybym umial to z pewnoscia poradzilbym. Ale nie przeszkadzam
    chyba nikomu w niczym gdy zaspokoje swoja ciekawosc pytaniem?

> [...]
    > podanie konkretnych modeli. Zalozylem, ze pw tez wie o co mu chodzi
    > a potrzebuje tylko modelu wskazanego przez kogos organoleptycznie

    A ja tez zalozylem ze on wie o co mu chodzi i chcialem sie od niego
    dowiedziec po co ktos kupuje smartfona aby miesiac trzymac go
    w standby. Dlatego zapytalem - masz z tym jakis problem?