  • Data: 2011-03-15 22:27:26
    Temat: Re: Smartfon wytrzymujacy w trybie czuwania 1 miesiac?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 16:46:13 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Teoretycznie nie umrzesz nawet w celi z pryczem, bez okna ani klamek.
    > Tylko po co się na takie warunki samemu przestawiać?

    Obawiam się, że nie jesteś zdolny tego zrozumieć.

    > Czy "umrę/nieumrę" to dla Ciebie jedyne kryterium wyboru wakacji?

    A gdzieś tak napisałem? Ja się tylko obawiam, że jakby ciebie odpiąć od
    którejś ze smyczy jakie zapięła ci cywilizacja to zdechniesz pośród
    obfitości jedzenia i picia.

    > I od tego właśnie zacząłem moje pytanie. Jak ktoś chce smartfone
    > to nie do tego aby długo trzymał baterię dla wypadku tylko po to
    > aby używać bogatych funkcji smartfona. To jest pomylenie pojęć...
    > To tak jakby szukać ciężarówki co pali na trasie mniej niż maluch 126p.

    Ale ja nie dyskutuję tu z osobą która zadała pytanie. Chce taki to niech
    szuka (obawiam się, że bezskutecznie). Może też nie potrafi jechać na
    wakacje bez zapinania sobie dobrowolnie kajdan, a może ma sensowny powód,
    ale to nie moja sprawa. Nie odpowiedziałem mu, bo nie potrafię mu doradzić
    nic sensownego. Odpowiedziałem za to tobie, by sprostować twoje ograniczone
    poglądy na to, w jakich warunkach można spędzać przyjemnie wolny czas.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"