  • 1. Data: 2010-06-18 11:16:06
    Temat: Smart przecieka
    Od: "mgr inż." <n...@m...com>

    Witam wszystkich.

    Grupę śledzę od dłuższego czasu w trybie "tylko do odczytu". Dziś
    postanowiłem jednak zasięgnąć porady zacnych grupowiczów.

    Od dwóch lat posiadam Smarta ForTwo z 2001 roku. Spadł kiedyś Niemcowi
    do rowu, ale złożyli go dość dobrze (jeździ prosto, nie trzęsie,
    klimatyzuje, od dwóch lat praktycznie tylko tankowanie).

    Niedawno zauważyłem jednak, że pod prawym dywanikiem po każdym deszczu
    jest sporo wilgoci. Nie wiem ile to już trwa, ale chciałbym szybko
    zareagować, żeby podłoga mi przedwcześnie nie zgniła. Czy ktoś może
    wskazać potencjalne miejsca przecieku? Które uszczelki należy mieć na
    uwadze albo jak "namierzyć" nieszczelność?

    PS. Wspomniałem o tym podczas niedawnego przeglądu i obejrzeliśmy z
    diagnostą całe toczydełko od spodu - nie zauważyliśmy jednak miejsca,
    które mogłoby wpuszczać wodę dołem.

    Dzięki za wszelkie porady. Udanego weekendu życzę.

  • 2. Data: 2010-06-18 11:23:06
    Temat: Re: Smart przecieka
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    Może masz niedrożny odpływ skroplin z klimatyzacji ?

    pozdr, krzysn

  • 3. Data: 2010-06-18 11:57:26
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    > Może masz niedrożny odpływ skroplin z klimatyzacji ?

    dokładnie, nie patrz na podwozie ale instalację klimy i odwodnienie
    przyszybowe.
    Wogóle musiałbyś zobaczyć gródź z tej strony.

    --
    GregorY

  • 4. Data: 2010-06-18 14:21:45
    Od: "mgr inż." <n...@m...com>

    On 2010-06-18 11:57, GregorY wrote:

    > dokładnie, nie patrz na podwozie ale instalację klimy i odwodnienie
    > przyszybowe.
    > Wogóle musiałbyś zobaczyć gródź z tej strony.

    Hmm... Dzięki za informacje. O tym kierunku nie pomyślałem. Pytanie, czy
    ktoś pozbawiony talentów mechanika będzie w stanie samemu sprawdzić
    drożność odpływu? Czy też może lepiej szukać serwisu klimatyzacji?

    --
    Pozdrawiam,
    mgr inż.