eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSmart TVRe: Smart TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <5fdccba1$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fdccf34$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fdcdcc2$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <rroick$1f6$1@dont-email.me>
    <5fe0570c$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <d4xzmk6v05r7$.15q98axuwh1v9$.dlg@40tude.net>
    <rrqlpv$9li$1@gioia.aioe.org> <56lr9ea4lg5n.d1sr2pp7ndix$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <56lr9ea4lg5n.d1sr2pp7ndix$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Smart TV
    Date: Mon, 21 Dec 2020 20:11:12 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 42
    Message-ID: <5fe0f352$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.132.207
    X-Trace: 1608577874 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 547 83.30.132.207:54219
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2847
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:760354
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:56lr9ea4lg5n.d1sr2pp7ndix$....@4...n
    et...
    W poniedziałek, 21.12.2020 o 18:25, t-1 napisał:
    >> Zastanawiająca jest tylko wiara reklamodawców, że ktokolwiek zwraca
    >> na
    >> nie uwagę i płacą.
    >> A może się mylę?

    Mysle, ze sie troche mylisz.
    Ale to trzeba w duzej korporacji pracowac, i wiedziec jaka np byla
    sprzedaz przed reklama, a jaka po ..
    Z drugiej strony ... czesc tych reklam to mnie istotnie zastanawia
    sensownoscia.

    >Może. Zastanawiająca jest bowiem wiara oglądaczy TV, że jeżeli nie
    >zwracają uwagi na reklamy - rozmawiając w tym czasie z domownikami,
    >bawiąc się z dziećmi, z psami, robiąc sobie kawę w otwartej kuchni,
    >czy nawet wykonując szybki numerek przy włączonym telewizorze - to
    >do ich głowy reklama nie dociera i nie ma zupełnie wpływu na ich
    >późniejsze zachowania w supermarkecie.

    Alez dociera - ja tam wylawiam uchem.
    Ale w sklepie ... raczej bez wplywu.
    Choc ostatnio pojechalem po reklamowany towar - ale to oni mnie
    przyciagneli, bo akurat potrzebowalem.

    No wlasnie - gdyby nie przyciagneli, to moglbym kupic u konkurencji
    :-)

    >A tymczasem coraz częściej
    >mówi się o przekazie podprogowym w TV i o możliwości przetwarzania
    >przez mózg sygnałów, które nie są dostępne naszej świadomości. To
    >spiskowa teoria? Może.

    Moze niekoniecznie spiskowa teoria, ale czy stosowana ?

    Gdzies tam jeszcze jest druga czesc - youtube.
    Z utesknieniem czekam na to "pomin reklame", ale skutek uboczny - oni
    maja 5s na zainteresowanie mnie, trzeba sie spieszyc w reklamie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: