  • Data: 2020-12-21 22:33:50
    Temat: Re: Smart TV
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.12.2020 16:32, J.F. wrote:

    > Warto placic za to "smart" ?
    > Bo mam wrazenie, ze szybko sie degraduje ...

    Moim zdaniem nie warto. Warto za to przeznaczyć stosunkowo niewielką
    kwotę na zakup Chromecasta.
    Ładnych parę lat temu kupowałem nowy telewizor. Postawiłem wtedy na
    model Samsunga wyposażony w funkcje internetowe (termin "SmartTV"
    dopiero się wtedy przyjmował). Podpiąłem telewizor do sieci lokalnej
    (jeszcze przez Ethernet) i początkowo było całkiem fajnie. Działała
    aplikacja YouTube, działała aplikacja TVP VoD, działała iPla i kilka
    mniejszych serwisów z mediami. Ale już po roku czy dwóch zaczęło się
    psuć - pierwszą większą stratą był fakt, że po zmianie API przestał
    działać YouTube. Teraz nie działa już chyba żadna z aplikacji. I dla
    mnie to żadna strata, bo mam Chromecasta. Gdy kupowałem telewizor to
    urządzenie jeszcze nie istniało.
    Gdybym dzisiaj kupował nowy odbiornik, po prostu odpuściłbym sobie opcje
    internetowe i przełożył Chromecasta. :)