  • Data: 2015-10-07 01:18:32
    Temat: Re: Smart Switch i Galaxy S3
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:561412eb$0$613$65785112@news.neostrada.pl...

    > Aaaaa, nie chce mi sie dalej pisac i polemizowac :]
    > Pozostaje mi zyczyc szczescia i pomyslnosci na nowej drodze zycia.
    > A przy okazji mozesz spojrzec czy w sieci nie ma przypadkiem rozwiazania
    > tego problemu. Jesli nie - to moze znaczyc ze to jakas indywidualna
    > przypadlosc.

    No właśnie o tym mowa - Twoje rady dla jakichś linuksiarzy są :-)
    Nie doczytałeś chyba że gdyby nie czujne oko to pożegnałbym
    się z 1/3 zawartości telefonu bo jakiś mędrzec z Samsunga uznał
    za stosowne podzielić się z użytkownikiem tylko pozytywnymi
    wiadomościami a ukrył pod dodakowymi klikaniami te negatywne.
    Szukać rozwiązanie problemu mógłbym gdybym wiedział że mam
    problem, a o mało włos nie zauważyłbym w ogóle problemu :-)
    Program ma sam informować o błędach i proponować rozwiązanie,
    tak jak to robi iTunes.