  • Data: 2015-10-06 19:06:40
    Temat: Re: Smart Switch i Galaxy S3
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:5613bb1b$0$8375$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    >>> http://www.imobie.com/support/itunes-backup-restore-
    problems-and-solutions.htm

> [...]
    > do now?
    >
    > I am running into a problem when restoring the iPhone from backup in
    > iTunes. It told me, iTunes could not restore the iPhone, because not
    > enough free space is available on the iPhone. What's wrong with my iPhone
    > and how to solve it?
    >
    > W zadnej mierze nie chce bronic programu Samsunga, probowalem kiedys
    > przetestowac funkcje backupu. Tez cos nie poszlo. Badzmy jednak
    > realistami: problemy dotycza rowniez platformy Apple'a i ktos kto sie
    > zetknie chocby z jednym z wyzej wklejonych problemow rowniez napisze

    Nie wiem czego Ty oczekujesz od oprogramowania, ale ja chcę
    aby program jasno i wyraźnie powiedział użytkownikowi że coś
    się nie udało zrobić i dlaczego się to nie udało zrobić...
    Najlepiej podpowiadając co należy zrobić aby się udało za drugim
    razem - dokładnie tak jak robi to iTunes w przypadkach opisanych
    wyżej. Brakło miejsca na dysku peceta? OK, program napisał
    że nie ma miejsca. Użytkownik wie co ma zrobić aby zadziałało.

    W przypadku programu Samsunga, zrobiłem backup... Wszystko OK!
    Wszystkie komunikaty ładne, zielone, tu i tam to i tamto zrobione...
    Z pozoru wszystko cacy i pozytywnie.
    Przyjrzałem się bliżej i nie mogłem odszukać potwierdzenia o SMSach.
    Grzebię dalej i dalej, nie widać... Nie ma. Zaniepokoiło mnie to, więc
    grzebię dalej - i widzę drobnym maczkiem napisane w dole okienka
    "Show All messages" - no żarty jakieś... ale klikam - a tam jest,
    pojawiły się teraz czerwone komunikaty o błędach, że tego, tamtego
    i owego nie udało się zarchiwizować. I że nie ma m. in. SMSów!
    A dlaczego ich nie ma? Nie wiadomo. Co zrobić aby były?
    Nie wiadomo. Gdyby nieuważny użytkownik wziął status ze
    wszystkimi zielonymi komunikatami za dobrą monetę i poszedł
    do następnego kroku, czyli np. resetu telefonu czy sprzedania go
    lub oddania do serwisu to te niezarchiwizowane rzeczy zginęłyby
    na zawsze, i to nawet user nie wiedziałby dlaczego...

    Welcome to the Android World of user experience.