  • Data: 2015-05-12 21:40:42
    Temat: Re: Słuchawka BT - pytania
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 May 2015 19:02:50 +0200, Antek napisał(a):

    > Dziękuję za odpowiedź.

    > Nie wiem czy dobre wnioski wyciągam z tej dyskusji, ale wygląda
    > na to, że nie ma problemu z współpracą słuchawki z BT "wbudowanym",
    > np. w smartfonie (czy w 7-letnim laptopie też?), natomiast jest problem
    > ze współpracą z donglami, im starszymi, tym większy. Czy tak?
    > Czy zatem są w sprzedaży komplety słuchawka BT + dongle, który
    > na pewno z nią współpracuje?
    > Czy każda słuchawka BT jest wyposażona w mikrofon?
    >
    > Pozdrawiam
    > Antek

    Osiem lat temu nabyłem laptopa bez BT. Z miejsca nabyłem do niego dongla BT
    i używałem go do myszy, komunikacji z telefonem i słuchawek (stereo z
    mikrofonem). Średnio co dwa lata łamie tego dongla wkładając lapka do
    pecaka i kupuje następnego. Zawsze najtańszego dostępnego. Nigdy nie miałem
    problemów ze sparowaniem ze słuchawkami i myszą. Z telefonem gorzej, ale
    przy nowych telefonach z andkiem i wifi nie ma takiej potrzeby. Słuchawki
    też dwa razy wymieniałem. Zawsze stereo + mikrofon i najniższa cena. Teraz
    używam BH58 (~100 zet).