  • Data: 2015-05-12 19:36:25
    Temat: Re: Słuchawka BT - pytania
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy dobre wnioski wyciągam z tej dyskusji, ale wygląda
    > na to, że nie ma problemu z współpracą słuchawki z BT "wbudowanym",
    > np. w smartfonie (czy w 7-letnim laptopie też?), natomiast jest problem
    > ze współpracą z donglami, im starszymi, tym większy. Czy tak?

    nie. ja mam dokładnie odwrotne doświadczenia. działa i już. jednak
    konfiguracja nie jest prosta.

    > Czy zatem są w sprzedaży komplety słuchawka BT + dongle, który
    > na pewno z nią współpracuje?

    BT to jedno, a obsługiwane usługi to drugie. Pozatym ja bym się bał
    szybkości i możliwości przełączania "profilu stereo" na "profil
    słuchawka+mikrofon".
    > Czy każda słuchawka BT jest wyposażona w mikrofon?
    nie, ale wiele tak. mam motorole 720 i s9. obydwie mają mikrofon, ale s9
    ma marny mikrofon, rozmówce słychać w jednym uchu, a ponadto wyłączają
    się po 2 godzinach bezczynności...

    ToMasz