  • Data: 2015-05-12 23:03:10
    Temat: Re: Słuchawka BT - pytania
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.05.2015 o 22:32, Antek pisze:

    > Przepraszam, że nie napisałem o tym wcześniej,
    > już przy wcześniejszych propozycjach, ale wolałbym
    > słuchawkę wkładaną do ucha, a nie słuchawki
    > z pałąkiem na głowę.
    > Z pewnych powodów wolałbym, żeby używanie
    > słuchawki było dyskretne.
    >
    > Pozdrawiam
    > Antek
    większość słuchawek BT wkładanych do jednego ucha niema profilu a2dp,

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Profile_systemu_Bluetoo
    th

    czyli słuchania mp3. kupując taką słuchawkę, upewnij się ze ma profil
    a2dp. Taki profil mają urządzenia które wkładasz do jednego ucha - jak
    najzwyklejszy zestaw do rozmów przez telefon, ale do niego, dodatkowo da
    się wetknąć drugą słuchawkę - do drugiego ucha. Moja żona z czymś takim
    biega, ale drugiej słuchawki nie użyła jeszcze nigdy:)
    kolejna możliwość to "breloczek" na szyję w którym jest elektronika BT i
    bateria. z niego wystają dwie słuchaweczki na kabelkach. dlamnie bez
    sensu - bezprzewodowe słuchawki z kablem, ale Tobie może spasuje

    ToMasz