eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne... › Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
  • Data: 2011-09-20 13:59:14
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-09-20, o godz. 15:24:56
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale to w sumie dobrze o nich swiadczy - wiedza ze sa inne kraje,
    > wiedza ze sa tam inne zwyczaje, wiedza o co sie pytac.

    Raczej postawa że u nich jest wszystko i najlepsze a poza granicą to syf
    jak w Meksyku na wsi ;-)

    > A na koniec w warszawskim sklepie ... wspaniala prestizowa platynowa
    > karta wywoluje glosny krzyk ekspedientki "Kaska, takie dziwne karty
    > tez obslugujemy".

    Z drugiej strony spotkałem się parę razy z pretensjami (nie
    zdziwieniem a pretensjami) że w wielu miejscach nie obsługują ich kart
    American Express. Z postawą typu - ja mam wspaniałą amerykańską kartę i
    macie mnie obsłużyć bo ja jestem z USA. No i działaniami typu wręczanie
    jako prezent zestawów do czyszczenia wyniesionych z hotelu - też parę
    razy się z tym zetknąłem. Z drugiej strony jak w 2 godziny w Krakowie
    załatwiłem naprawę pękniętej sztucznej szczęki za równowartość
    kilkudziesięciu dolarów to właściciel chciał mi dać 300$ tłumacząc że
    to niemożliwe że tak tanio. ;-)

    > Oczywiscie roznice sa i w druga strone i mozna sie czasem zdziwic jak
    > sie nie uda bez karty samochodu wypozyczyc, jak trzeba poczekac
    > tydzien na stypendium wydane od reki w postaci czeku, jak cie
    > przestrzegaja zebys przypadkiem nie przywozil za duzo dolarow, bo
    > szeryf moze za to aresztowac. Uczciwy czlowiek pracuje, dostaje czek
    > i wplaca sobie na konto w banku, 200$ w gotowce to tylko handlarze
    > narkotytow maja :-)

    Większym problemem niż brak karty jest brak SSN. Bez karty i w Europie
    jest problem z wypożyczeniem auta. No i kult flagi posunięty do granic
    absurdu. Jak zaatakowaliśmy z USA Irak to zatkał mnie obok
    amerykańskiej widok polskiej flagi przed domem gdzie mieszkałem.
    Właściciel domu chciał się pochwalić że ma u siebie "sojusznika". ;-)

    Zdrówko