eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne... › Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
  • Data: 2011-09-20 16:14:29
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-20 14:23, Pszemol pisze:

    > A może na tyle krótko, aby go dobrze nie poznać i nie docenić?

    wystarczy mi brak podstawowych funkcji.

    - Chce miec w pelni funkcjonalny BT a nie jakiegos kastrata (kiedys tel
    musial miec irde)
    - chce miec mozliwosc rozmow video via umts,
    - chce miec normalna funkconalnosc rozszerzenia pamieci a nie
    uniezalezniac sie od ilosci jaka zaoferuja mi na starcie,
    - chce miec niezalezny system bez jakiegos zmuszania mnie do uzywania
    jedynie slusznego iTunes (i podpinania telefonu do kompa bo inaczej sie
    nie da zsynchronizowac, wykonac pierwszego polaczenia, etc, etc).
    - chce miec w pelni funkcjonalna przegladarke www a nie taka, ktora nie
    lubi sie z flashem (jak bede chcial to sam tego flasha sobie wylacze,
    ale ja chce o tym decydowac, a nie pozbawiac sie mozliwosci
    przegladniecia niektorych serwisow).
    - czasami przydaje sie tez radio (choc to nie jest wymog, bez ktorego
    bym sie nie obyl) - np w poprzednim HTC Dream go nie bylo.
    - Aparat - wystarczy taki by dalo sie sfotografowac kartke papieru i
    bylo to czytelne - nie uwazam, by telefonu uzywac jako zamiennika
    normalnego aparau foto.
    W moim przypadku cenie dodatkowo sobie klawiature sprzetowa, ale to juz
    wybor dodatkowy, podyktowany checia korzystania z pewnych uslug.

    iPhone mi tego nie zapewni - a wiekszosc funkcji jest niemalze
    naturnalna od lat stosowana w telefonach.
    Dlatego iPhonowi mowie nie - to dla mnie zabawka, blyskotka - ktora
    procz wygladu i ekranu nic wiecej mi nie oferuje (i jeszcze zmusza mnie
    by odpowiednio go trzymac :).

    Moze dla Ciebie jest to super telefon, ale ja gdybym go dostal na
    prezent, pierwsza mysla byloby by go sprzedac (i kupic cos bardziej
    funkcjonalnego).
    Ale widac, ze tego nie potrafisz zrozumiec...

    --
    pozdr
    Adam (AL)