eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne... › Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
  • Data: 2011-09-20 15:59:39
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-20 14:23, Pszemol pisze:
    > "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote in message

    > ... bo wszyscy inni mają iPhone tylko oni nie mają?
    > Słyszałeś o aplikacji "bump"?

    a co to?
    albo opisz do czego sluzy.

    Bo jak na razie utrwalasz mnie w przekonaniu, ze Amerykanie to
    faktycznie .... bu.... dziwni ludzie ;)

    > Nawyk, jak każdy nawyk można zmienić... to tylko nawyk :-)

    to nie nawyk - to wygoda, prostota i nie utrudnianie sobie zycia.
    Ale rozumiem, ze tego nie pojmiesz - byc moze nigdy nie uzywales, ale
    pozwala Ci to na ocenianie przydatnosci lub nie danej funkcji.

    --
    pozdr
    Adam (AL)