eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
  • Data: 2011-09-16 18:37:35
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Pszemol* w wiadomości news:j4uug4.3ro.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Te klapki trzymają się na cienkiej nitce z plastiku w Samsungach.
    > Zarówno klapka od ładowarki jak i ta od pamięci flash... Wystarczy
    > jedno pospieszne/niecierpliwe pociągnięcie i już urwana...

    Ja przez lata używania jednego Samsunga klapki jeszcze nie urwałem, ale
    przyznam że z i600 korzystam teraz bardzo dużo, choć wcześniej leżał na
    pólce bo sprawiłem sobie swego czasu coś przy czym iPhone9 będzie dziecięcą
    zabawką. Jakoś każdego dnia klapką ruszam. Obecnie w części modeli Samsung
    stosuje wsuwane w obudowe klapki (coś jak szyberdach w aucie). Tylko o czym
    tu mowa? W iPhonie faktycznie nie ma się co urwać, w nim w ogóle wiele
    rzeczy się nie zepsuje, ale tu zepsuty Samsung dopiero zrówna w dół do
    iPhone.

    > Bo nie mówiliśmy o przegrywaniu plików do iPhona tylko
    > o używaniu telefonu jako flash-drive do trzymania plików.
    > I w tym celu wspomniałem o wygodniejszej opcji: flash
    > drive od razu z wtyczką USB w roli breloczka zamiast
    > telefonu do którego możesz zapomnieć kabelka USB...

    Można kartę z urządzenia włożyć bezpośrednio do telefonu? Dobry fon sam ma
    pamięci wewnętrznej te 8GB, sporo zdjęć i filmów może się tam zmieścić w
    razie czego, proces kopiowania ograniczy się do przełożenia karty mikroSD i
    będzie darmowy, Ty 4GB zdjęć w pakiecie 2GB nie zmieścisz, chyba że w iPhone
    się da.

    > Zwłaszcza ze Samsungi często nie mają gniazda mini/mikro
    > USB tylko jakieś swoje wynalazki, więc kolega Ci takiego
    > kabelka i tak nie pożyczy jak go nie masz...

    W jednym masz racje, samsungi nie mają mini USB, za to przeważnie mają micro
    USB. W telefonach za 100zł (bez promocji) to wiele nie wiem, ale mało
    Samsungów chyba ma inne złącza, tak na szybko kojarze sprzęty pokroju
    C3050... To chyba jedyne telefony przy kótrych iPhone dobrze wypada...

    Pozdr