eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
  • Data: 2011-09-16 19:25:55
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Pszemol* w wiadomości news:j4t8h2.4so.1@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Mój i607 był prawdopodobnie oferowany za darmo do jakiegoś
    > abonamentu, a w tamtych czasach widać klientowi nie zależało
    > bardzo na wifi skoro takie telefony były jednak popularne...

    W Europie nie wiem czy BlackJack był oferowany, ale ujme to tak, głupi i
    biedny Europejczyk nie mógł kupić zbliżonego modelu bez WiFi, sam bym w
    ogóle nie używał i600 gdyby nie WiFi. W tamtych latach to było coś, dziś
    WiFi ma całą masa telefonów, widać jednak jest to potrzebne. Uważaj żebyś za
    rok nie zmienił śpiewki, bo jeszcze będziesz zachwalał iPhone za wyśmienity
    tuner FM, a do tego będziesz nas przekonywał że pokrycie stanów nie jest
    najgorsze, powyższe spełni się jak tylko SJ zmieni zdanie :-)

    > Czy wersja Samsunga Blackjack sprzedawana w Europie miała tuner FM?
    > Nie mówię o Blackjack II tylko o pierwszej, oryginalnej wersji.

    Nie, choć większość telefonów go miało ten się uchował.

    Pozdr