eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
  • Data: 2011-09-16 23:40:52
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-16 17:17, Pszemol pisze:

    > No to o co chodzi? Skoro wiesz że niepopularny to znaczy że
    > jego brak klientom nie przeszkadza

    bo to ich przerasta?
    Przklad z biura zony z tego lub zeszlego tygodnia.

    Kolezanki postanowily wymienic sie dzwonkami i fotkami.
    Wszystki przeslaly i odebraly sobie pliki procz jednej kolezanki, ktora
    miala .... iPhonea (a nie wszystkie telefony szczycily sie dumnym
    okresleniem 'smartfon'). Zreszta, z tego co mowi zona, ta osoba
    posiadajaca iPhona jest coraz bardziej niezadowolona z tego aparatu -
    zbyt duzo ograniczen.
    No tak, ale Amerykanie nie wiedza, ze moze im czegos brakowac - skoro
    nigdy tego nie uzywali, co nie upowaznia Cie do stwierdzenia, ze dana
    funkcja jest niepotrzebna.
    IMHO, BT jest to jedna z podtsawowych funkcji i jej brak dyskwalifikuje
    w moich oczach telefon czy inne urzadzenie przenosne z mozliwosci
    magazynowania danych.

    - można się skupić na tym,
    > na czym klientom zależy: choćby zabójcza jakość ekranu LCD

    i stop - iPhone nie ma wiecej zalet :)
    Ba, dla mnie ten telefon ma wiecej wad niz zalet - dlatego jak pisalem
    wczesniej na pytanie szefa czy chce iPhona moja odpowiedz byla '
    sprzedam go i kupie cos se porzadnego'.

    Zreszta szef po poczatkowych zachwycie iPadem2, juz klnie na niego, ba a
    ostatnio jego wypowiedz mnie samego nawet zdziwila (2 miesiace wczesniej
    nie dal zlego slowa powiedziec nt iPada).
    Wkurza go..... wlasnie ograniczenie funkcjonalnosci, ktore firma Apple
    uznala za zbedne, niepotrzebne czyli wykastrowala z nich swoje flagowe
    urzadzenie.

    > albo przejrzystość i staranne dopracowanie każdego szczegółu
    > w user interface i porządne przemyślenie jak się telefon będzie
    > konfigurować aby w miarę możliwości jak najbardziej proces
    > ten ułatwić i uprościć.

    obecnie uzywam HTZ DesireZ i uwazam ten telefon dopracowany pod niemal
    kazdym szczegolem (i sprzetowo i softwarowo).
    Nie umiem znalezc nawet 1 przewagi iPhone'a nad tym modelem (iPhone lezy
    obok).

    > Podczas gdy telefony które Ty lubisz to zbieranina jak największej
    > ILOŚCI funkcji to iPhone jest urządzeniem w którym postawiono na
    > JAKOŚĆ podzbioru najbardziej potrzebnych funkcji. Czujesz różnicę?

    ja chce miec pare podstawowych funkcji.
    Nie moja wina, ze iGadzet tych funkcji nie ma - jest zwyklym telefonem z
    zaawansowanymi grami, wykastrowany z podstawowych funkcji jakie smartfon
    powinien posiadac.

    > Widzisz - do takiego codziennego pstrykania na blog to ja używam
    > aparatu w iPhone i nie mam problemów z przenoszeniem zdjęć
    > z aparatu do telefonu.

    zdjecia z telefonu nadaja sie do pokazania koledze jaka zrobil glupia
    mine przed chwila. Dotyczy to rowniez zdjec z iPhonea

    > Ty masz dziadowski aparat foto w telefonie

    teraz mam nie gorszy od iPhone'a i uwazam, ze moze on posluzyc co
    najwyzej w syt. awaryjnych ale nigdy z premedytacja nie uzylbym go jako
    aparatu, tzn wiedzac ze bede robil zdjecia - biore normalny aparat.
    Jak nie biore lustrzanki, to przynajmniej maly kompakcik mieszczacy sie
    w kieszeni - zdjecia zawsze wyjda o niebo lepiej niz plastikowym
    szkielkiem aparatu foto z telefonu.

    Dlatego tym bardziej mam krytyczne spokjrzenie na osoby Tobie podobne,
    ktore zdjecia robia telefonami i uwazaja, ze jest swietnie.
    To znaczy, ze nigdy nie robily zdjec normalnym aparatem i nie znaja
    roznic - poczynajac od jakosci zdjecia a konczac na na szybkosci,
    ergonomii, etc.

    > i masz pochodne tego problemu stąd inne problemy i cieszysz się
    > że masz ich rozwiązanie... Ja nie potrzebuję rozwiązywać Twoich
    > problemów bo ja ich nie mam w swoim telefonie. Jasno się wyrażam? :-)

    wyrazasz sie tak jak typowy posiadacz iGadzetu.

    I po Twojej odpowiedzi smiem watpic, ze kiedykolwiek robiles zdjecia
    normalnym aparatem - a wnet stawiam orzecha, ze iPhone to Twoj pierwszy
    telefon z aparatem skoro sie nim tak zachwycasz - bo IMGO nie ma czym
    sie zachwycac.

    > Jadąc na wakacje biorę ze sobą komputer jeśli przewiduję jego
    > potrzebę - np. gdy robię porządne zdjęcia porządnym aparatem
    > w czasie nurkowania pod wodą. A jak nie przewiduję takiego
    > działania to wystarcza mi funkcjonalność kombajnu iPhone 4.

    waw kombajnu - chyba kombajnika lub traktorka - bo kombajnem iPhone na
    pewno nie jest.

    A tak w ogole, to znowu odbiegasz od tematu - zalozone bylo, ze nie ma
    miejsca na komputer.

    To dokladnie tak jak stwierdziles wczesniej ze wyslesz plik koledze jak
    wyjdziesz z garazu w miejsce gdzie jest zasieg sieci miast przeslac plik
    via BT ;)

    Czyli kaleczysz jak na razie we wszystkim.

    > Jakigo gustu?? Jakiego bezkrytycyzmu??
    > Ty zdaje się zbyt szybko starasz się szufladkować ludzi których nie
    > znasz...

    ja tu nie znam wiekszosci osob, ale wlasnie Twoje wypowiedzi pozwalaja
    mi wysnuc obraz Twojej osoby i wyrobic dobie zdanie bazujac na Twoich
    osodach, wypowiedziach i plataninie jezyka.

    --
    pozdr
    Adam (AL)