  • 91. Data: 2011-11-30 20:32:23
    Temat: Re: * Policję!
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4ed64341$0$8440$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wolę pijanego czy naćpanego co jedzie normalnie, niż trzeźwego, co jedzie
    > jak debil. Ale oczywiście łatwiej stanąć z alkomacikiem i zrobić korek na
    > pół miasta, żeby złapać dwóch nietrzeźwych, niż pojeździć trochę po
    > drogach i zatrzymać kilku wyprzedzających na czołówkę itp.

    Taki pijany / naćpany co jedzie normalnie, może ci nagle wjechać na czołówkę...
    bo to że jedzie na pamięć - a zwykle tak jest gdy jadą oni idealnie :P - oznacza
    że cię po prostu nie zauważy... mamy takich przypadków sporo, bo takiego co
    jedzie na pamięć w stanie w którym ledwo wie jak się nazywa, troche trudno
    łapnąć. Stąd wyrywkowe kontrole, bo ktoś taki jest niebezpieczny. Choćby dlatego
    że oni zwykle ignorują zmieniające się światła, inne pojazdy i pieszych... a że
    jadą prosto... no cóż.

    WhiteD

  • 92. Data: 2011-11-30 20:33:41
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-30 20:25, WhiteD pisze:

    > O ile mi wiadomo to takich kontrolują, to że ty nie widziałeś nie znaczy
    > że coś takiego nie ma miejsca :P

    No to słabo im to idzie, prawdę mówiąc.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 93. Data: 2011-11-30 20:34:46
    Temat: Re: Słuchaliście audycji w Trójce?
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/29/2011 07:48 PM, Jacek wrote:
> [...]
    > dokładnie) jak redaktor dowiedział się paru ciekawych rzeczy od
    > policjanta biorącego udział w zabezpieczaniu W-wy 11 listopada.
    > Było tam m.in. o tym, że w takich akcjach najlepiej dać się szybko
    > trafić w hełm "tak, żeby pleksa pękła" i potem na ziemię i do szpitala i
    > już jest spokój i już bezpiecznie.
    > Potem było mniej więcej coś takiego, że: "każdy rozsądny policjant
    > postara się o chorobowe na Euro 2012".
    >
    > Jeżeli takich mamy policjantów to duma mnie wprost rozpiera :-(
    > Swoją drogą ciekawe, czy takich rannych w "pękniętą pleksę" też

    Pisałem ostatnio, że policjanci to też ludzie.

    A co Ty byś zrobił, jak byś wiedział, że danego dnia jak pójdziesz
    do pracy, to możesz dostać w ryj od gości z Anglii? A mogą tobie
    wybić oko, połamać ręce i nogi. I do tego niewiele możesz zrobić,
    bo prawa człowieka, demokracja i inne takie bzdury.

    Ja bym brał chorobowe. Jak byłbym policjantem z Warszawy.

    Gdyby policja z Częstochowy zabezpieczała 11 listopada, to nie było
    by żadnych problemów. Jak jest mecz na stadionie w Chorzowie i dany
    sektor zabezpiecza Policja z Częstochowy, to tam wszyscy siedzą jak
    trusie. Bo chłopaki z Cz-wy się nie pierdolą, tylko biorą pałę i walą
    gdzie popadnie. Aż się spocą. A te pizdy z Warszawy bali się podpaść
    bo do Ministra MSWiA blisko, a tam to właśnie prawa człowieka
    i demokracja. A policja jest od tego, żę jak ktoś rozrabia w mieście
    to ma dostać wpierdol. I tyle.

  • 94. Data: 2011-11-30 20:41:42
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/30/2011 03:52 PM, to wrote:
> [...]
    > pół miasta, żeby złapać dwóch nietrzeźwych, niż pojeździć trochę po
    > drogach i zatrzymać kilku wyprzedzających na czołówkę itp.

    Czasem kierowca we wieku 80 lat jedzie jak pijany, bo tak się czuje
    Czasem kierowca całkowicie nie wyspany i skrajnie zmęczony jedzie
    jak pijany, bo tak się czuje. Nie należy generalizować.

  • 95. Data: 2011-11-30 20:42:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WhiteD

    > Taki pijany / naćpany co jedzie normalnie, może ci nagle wjechać na
    > czołówkę... bo to że jedzie na pamięć - a zwykle tak jest gdy jadą oni
    > idealnie :P - oznacza że cię po prostu nie zauważy...

    Dokładnie to samo robią trzeźwi.

  • 96. Data: 2011-11-30 20:44:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WhiteD

    > O ile mi wiadomo to takich kontrolują, to że ty nie widziałeś nie znaczy
    > że coś takiego nie ma miejsca :P

    Tylko, że jakoś bez problemu można zobaczyć patrole suszarkowe kimające
    ciągle w tych samych, bezsensownych miejscach. To pokazuje pewne
    proporcje.

  • 97. Data: 2011-11-30 20:53:57
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WhiteD

    > Tylko niestety spora część kierowców nawet po pijaku / naćpanym będąc
    > jedzie sobie zupełnie normalnie. Jakiś procent pewnie jedzie zygzakiem,
    > choć zygzakiem jeźdzą też i ci trzeźwi. Zwłaszcza zimą kiedy jest ślisko
    > :P A to że taki pijany / naćpany jedzie całkiem normalnie nie znaczy że
    > nie zrobi nagle czegoś głupiego... np. nie właduje się w czyjś samochód
    > bo mu się coś.

    Trzeźwy też zwykle jedzie całkiem normalnie, a nagle robi coś głupiego.
    Ciekawe, czy ktoś zrobił badania np. trzeźwy vs. pijany, ale przy
    założeniu, że pijany jedzie zgodnie z przepisami, żeby się nie wychylać i
    się na jeździe skupia, a trzeźwy dorzuca "standardowe" 20 km/h i rozmawia
    przez telefon.

    > Rozumiem że obserwujesz ich tak dokładnie że wiesz doskonale co robi
    > każdy patrol przez cały dzień... świetnie bo nawet ja takiego rozeznania
    > nie mam :P

    Jeżdżę samochodem to widzę co robią. Albo suszą w głupich miejscach albo
    są w ruchu i wtedy prawie zawsze łamią przepisy tak jak wszyscy wokół.
    Przypominam sobie JEDEN przypadek, kiedy widziałem drogówkę robiącą coś
    pożytecznego -- zawrócili za gościem, który przejechał przez skrzyżowanie
    z dużą prędkością na ewidentnie czerwonym świetle. To było jakieś dwa
    lata temu.

  • 98. Data: 2011-11-30 21:04:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-30 20:53, to pisze:
    (...)
    > Jeżdżę samochodem to widzę co robią.

    Mało jeździsz, co widać. Zresztą już wcześniej pokazałeś, że o
    lokalizacjach o których pisałeś, masz niewielkie pojęcie.

    > Albo suszą w głupich miejscach albo
    > są w ruchu i wtedy prawie zawsze łamią przepisy tak jak wszyscy wokół.

    Tak, jasne.

> [...]
    > pożytecznego -- zawrócili za gościem, który przejechał przez skrzyżowanie
    > z dużą prędkością na ewidentnie czerwonym świetle. To było jakieś dwa

    No popatrz, a ja na Puławskiej (którą dawałeś za przykład) widuję
    regularne akcje policji i to nawet nie drogówki.

  • 99. Data: 2011-11-30 21:10:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-11-2011 20:53, to pisze:

    > Jeżdżę samochodem to widzę co robią. Albo suszą w głupich miejscach albo
    > są w ruchu i wtedy prawie zawsze łamią przepisy tak jak wszyscy wokół.

    Swoją drogą, ciekawie wydaje kasę nasza policja. Swego czasu dzwoniliśmy
    z Futrzakiem na policję jak dresy rzucały butelkami na chodnik i
    jezdnię. Policja uprzedziła przez tel. że nie mogą od razu
    zainterweniować gdyż "mają aktualnie jeden radiowóz, który akurat jest
    na innej interwencji". Biedni są, kasy nie mają na radiowozy, ale na
    szybkie "nieoklejone" furki z VR i ekipy do nich zawsze się jakoś
    wyskrobie...

    --
    Paweł

  • 100. Data: 2011-11-30 21:17:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-30 21:10, DoQ pisze:

> [...]
    > jezdnię. Policja uprzedziła przez tel. że nie mogą od razu
    > zainterweniować gdyż "mają aktualnie jeden radiowóz, który akurat jest

    Jednak dość szybko przyjechali. Owszem, interwencja może nie była
    idealna, ale życzyłbym sobie, by choć tak reagowali jak wtedy.

    > Biedni są, kasy nie mają na radiowozy, ale na
    > szybkie "nieoklejone" furki z VR i ekipy do nich zawsze się jakoś
    > wyskrobie...

    Nie narzekam - te "furki z VR" są potrzebne. Potrzebna jest też zmiana
    podejścia - tak ze strony wielu "obywateli" jak i ze strony
    funkcjonariuszy. Ewolucja postępuje.