  • 101. Data: 2011-11-30 21:22:30
    Temat: Re: * Policję!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-11-2011 20:32, WhiteD pisze:
    > Taki pijany / naćpany co jedzie normalnie, może ci nagle wjechać na
    > czołówkę... bo to że jedzie na pamięć - a zwykle tak jest gdy jadą oni
    > idealnie :P - oznacza że cię po prostu nie zauważy... mamy takich

    Nie żebym bronił pijaków, ale pijani spowodowali w zeszłym roku 9% z
    ogółu wypadków (zabili też 9% ogółu). Dlatego też nie rozumiem dlaczego
    skupiać się tak mocno na tych 9% podczas gdy 91% załatwia resztę?

    --
    Paweł

  • 102. Data: 2011-11-30 21:24:08
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > No popatrz, a ja na Puławskiej (którą dawałeś za przykład) widuję
    > regularne akcje policji i to nawet nie drogówki.

    Tak, np. ostatnio suszyli koło wyścigów (zajebiście niebezpieczne
    miejsce), poza tym stale suszą w różnych miejscach koło północy, nie
    wiadomo w jakim celu, a żeby tego było mało, to bardzo często wracając
    wieczorami na komendę łamią to samo ograniczenie prędkości, które ich
    koledzy będą za 2 godziny egzekwować.

  • 103. Data: 2011-11-30 21:25:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin m...@i...pl

    > Czasem kierowca we wieku 80 lat jedzie jak pijany, bo tak się czuje
    > Czasem kierowca całkowicie nie wyspany i skrajnie zmęczony jedzie jak
    > pijany, bo tak się czuje. Nie należy generalizować.

    Właśnie o to mi chodzi, żeby takich też zatrzymywali. Co za różnica, z
    jakiego powodu jedzie jak debil? Jakoś Cię to pocieszy, jeśli walnie w
    Ciebie starzec otumaniony lekami, a nie pijany nastolatek? ;)

  • 104. Data: 2011-11-30 21:25:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-11-2011 21:17, Artur Maśląg pisze:
    > Nie narzekam - te "furki z VR" są potrzebne. Potrzebna jest też zmiana

    Dla mnie mogą tego Mondeo VRkę przerobić na normalny radiowóz - skoro
    nie mają czym jeździć "do ludzi"...

    > podejścia - tak ze strony wielu "obywateli" jak i ze strony
    > funkcjonariuszy. Ewolucja postępuje.

    Tzn? Trzeba ich ładnie prosić żeby przyjechali ?;)

    --
    Paweł

  • 105. Data: 2011-11-30 21:26:30
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Nie żebym bronił pijaków, ale pijani spowodowali w zeszłym roku 9% z
    > ogółu wypadków (zabili też 9% ogółu).

    I tu jeszcze trzeba zaznaczyć, że część z nich zapewne by je spowodowała
    także na trzeźwo, bo fakt, że ktoś spowodował wypadek i miał coś we krwi
    nie oznacza, że to była przyczyna.

  • 106. Data: 2011-11-30 21:28:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-30 21:24, to pisze:
> [...]
    > wiadomo w jakim celu, a żeby tego było mało, to bardzo często wracając
    > wieczorami na komendę łamią to samo ograniczenie prędkości, które ich

    Kopia Twoich trollowatych wypowiedzi - "pitu, pitu". Zresztą pięknie
    udowadniasz, że jeździsz niewiele, o czym już pisałem.

  • 107. Data: 2011-11-30 21:29:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Swoją drogą, ciekawie wydaje kasę nasza policja. Swego czasu dzwoniliśmy
    > z Futrzakiem na policję jak dresy rzucały butelkami na chodnik i
    > jezdnię. Policja uprzedziła przez tel. że nie mogą od razu
    > zainterweniować gdyż "mają aktualnie jeden radiowóz, który akurat jest
    > na innej interwencji". Biedni są, kasy nie mają na radiowozy, ale na
    > szybkie "nieoklejone" furki z VR i ekipy do nich zawsze się jakoś
    > wyskrobie...

    A np. bójek w ogóle nie ma sensu zgłaszać, bo przyjeżdżają po takim
    czasie, jakby chcieli celowo odczekać aż nikogo na miejscu już nie
    będzie, nawet jeśli od komendy na miejsce jest kilkaset metrów.

  • 108. Data: 2011-11-30 21:31:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Kopia Twoich trollowatych wypowiedzi - "pitu, pitu".

    Widzę, że jak zwykle uciekasz z tematu gdy kończą się "argumenty".

    > Zresztą pięknie
    > udowadniasz, że jeździsz niewiele, o czym już pisałem.

    Ty za to jeździsz bardzo dużo, trollu Arturze -- ale chyba wyłącznie po
    Puławskiej.

  • 109. Data: 2011-11-30 21:31:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-30 21:29, to pisze:
> [...]
    > czasie, jakby chcieli celowo odczekać aż nikogo na miejscu już nie
    > będzie, nawet jeśli od komendy na miejsce jest kilkaset metrów.

    "Pitu, pitu".

  • 110. Data: 2011-11-30 21:34:02
    Temat: Re: Słuchaliście audycji w Trójce?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin m...@i...pl

    > A co Ty byś zrobił, jak byś wiedział, że danego dnia jak pójdziesz do
    > pracy, to możesz dostać w ryj od gości z Anglii? A mogą tobie wybić oko,
    > połamać ręce i nogi. I do tego niewiele możesz zrobić, bo prawa
    > człowieka, demokracja i inne takie bzdury.

    Jak ktoś jest taki bojaźliwy to niech nie idzie do policji -- proste.