  • 21. Data: 2011-08-29 11:13:48
    Temat: Re: Slub bez wesela.
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-08-29 08:32, GR001 pisze:

    > no to se Debil Photographer
    > nie zarobil 5 USD.... trza bedzie gdzie indziej sie slinic..
    > pozdr.
    > gr

    GR twoje wstawki wyglądają jak kupa gówna.
    Nawet chyba ty sam nie wiesz o co ci chodzi.

  • 22. Data: 2011-08-29 11:31:18
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    > gr
    >

    >GR twoje wstawki wyglądają jak kupa gówna.
    >Nawet chyba ty sam nie wiesz o co ci chodzi.

    Zszedłem do poziomu wiadomego usera usnetu....
    taki zabieg spowodował, że w końcu ON zrozumiał co się do niego pisze/mówi.
    pozdr.
    gr

  • 23. Data: 2011-08-29 12:35:01
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-08-29 13:31, GR001 pisze:

    > Zszedłem do poziomu wiadomego usera usnetu....
    > taki zabieg spowodował, że w końcu ON zrozumiał co się do niego pisze/mówi.
    > pozdr.
    > gr

    Taki zabieg powoduje, że postrzegam cię jako tępaka i niczego to nie
    zmienia.

  • 24. Data: 2011-08-29 12:42:50
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    >Taki zabieg powoduje, że postrzegam cię jako tępaka i niczego to nie
    >zmienia.

    No tak, masz rację i co gorsza masz do tego prawo..
    To ustalmy, że ten tydzień będę go zwalczał - dla własnej przyjeności,
    i niestety będę opuszczał się do jego poziomu...
    Z góry sorki..
    :)
    pozdr.
    gr

  • 25. Data: 2011-08-30 05:48:23
    Od: <MW>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Bloga może?

    Nie, raczej psychiatrę. Takiego spod znaku Polaków-kurew itp.

    --
    MW

  • 26. Data: 2011-08-30 05:50:54
    Od: <MW>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Wtorny analfabetyzm nie boli, myslenie tez nie boli, wiec mysl w
    > czasie czytania i odpisywania.

    Napisał gość, który jak katarynka powtarza brednie a spokój pisze przez "u"
    zwykłe.
    Wiem, wiem, Polacy to kurwy itp.

    --
    MW

  • 27. Data: 2011-08-30 06:19:22
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 30, 1:50 am, <MW> wrote:
> [...]
    33g2000yqu.googlegroups.com...

    > Napisał gość, który jak katarynka powtarza brednie a spokój pisze przez "u"

    Zgadza sie.
    Z cytatow Pilsudskiego, warto zapamietac i te:

    "Polacy sa narodem idiotów".
    "Polska to jeden wielki koltun".
    "Tylko dzieki zaiste niepojetej, a tak wielkiej i niezbadanej litosci
    boskiej, ludzie w tym kraju nie na czworakach chodza, a na dwóch
    nogach, udajac czlowieka".

    -----
    "Polacy, to narod wspanialy, tylko ludzie kurwy". J Pilsudski
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 28. Data: 2011-08-30 06:35:44
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 30, 1:48 am, <MW> wrote:
> [...]
    wiadomościnews:j3frrg$n6t$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie, raczej psychiatrę. Takiego spod znaku Polaków-kurew itp.

    Wymien paru takich, ktorych uwarzasz za odpowiednich "spod znaku
    Polaków-kurew itp".
    Obiecuje, ze bardzo chetnie bede kozystal z twej madrej wskazowki o
    takich psychiatrach.

    Przy odpowiedzi, zwroc mi tez uwage na blady ortograficzne w wyrazach,
    "uwarzasz" oraz "kozystal" - zostawiam je tak na wszelki wypadek,
    zebys sie mogl dowartosciowac.