  • 11. Data: 2011-08-28 17:41:28
    Temat: Re: Slub bez wesela.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 28, 1:35 pm, Catholic <l...@v...pl> wrote:

    > Jestem pod wrażeniem.. prawie nowe?

    Niestety, juz nie, bo jeden kupilem 2 i pol roku temu a drugi juz 9
    lat temu.
    Najdziwniejsze, ze ten nowszy psul mi sie juz 2 razy a ten stary ani
    razu.
    Gdyby nie to ze tak sie trzyma bez psucia, to bym sie go juz pozbyl,
    po kupnie tego wiekszego, nowego "psujka".

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 12. Data: 2011-08-28 18:09:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-28 19:25, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Niestety, ale nawet jakbym chcial, to nie moglbym takiego molo
    > sfotografowacl, bo takich nie buduja tutaj.

    Ale to była aluzja. Wcale nie chodziło o zdjęcia.

    --
    pozdrawia Adam
    /walka o pokój, walka z terroryzmem, a może wszystko dla twego

  • 13. Data: 2011-08-28 18:09:31
    Od: Catholic <l...@v...pl>

    W dniu 2011-08-28 19:41, Zygmunt Dariusz pisze:

> [...]
    > po kupnie tego wiekszego, nowego "psujka".
    >

    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    hm.. I tak jestem pod wrażeniem, dwa samochody, pewnie ze trzy drogie
    aparaty i dziewczyny diablice, to musi sporo kosztowac. Wynika, że
    ludzie nie żałują $ na profesjonalne fotografie. Pewnie 99% grupy
    zazdrości takiego statusu. U nas żeby fotograf tyle zarabiał musi
    należeć do PO lub PIS i być wybranym do europarlamendu..., zaletą jest,
    że nie musi zdjęć robić i ich pokazywać...
    pozdr.J.

  • 14. Data: 2011-08-28 18:22:12
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 28, 2:09 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ale to była aluzja. Wcale nie chodziło o zdjęcia.

    Ale ja czulem, ze to aluzja, bo cos mnie w dupe kopnelo gdy to
    czytalem.
    Nie przeszkadza mi jednak odpowiedziec na taka aluzje.

    ----

  • 15. Data: 2011-08-28 20:55:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > TRZYMAJ SIĘ!!!
    > Uważaj na kobiktki, które obstukujesz - zadarłeś z Ireną, no i masz!

    Jakby był tam gdzie rzekomo jest to złapałby się za robotę tak jak inni
    w tamtej chwili. a nie siedział przed komputerem (moze on z psychiatryka
    pisze?).
    Myślałam, że podał linki do zdjęć wykonanych przez siebie - w tych
    tragicznych chwilach, a okazało się, że to są ogólnodostępne linki - nie
    do jego zdjęć oczywiście.

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-08-28 21:25:29
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 28, 4:55 pm, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
    > Myślałam, że podał linki do zdjęć wykonanych przez siebie - w tych
    > tragicznych chwilach, a okazało się, że to są ogólnodostępne linki - nie

    Jakbym byl Animka, to moze bym wiedzial jak wykonac zdjecia ze skutkow
    huraganu, ktory mial nadejsc w moj rejon
    za kilka godzin.
    Poniewaz jednak, nie jestem Animka, to moze mi podpowiedz, jak to sie
    robi, bez wehikulu czasu.
    Moze w twoim psychiatryku sa tacy, ktorzy to potrafia.
    Ja niestety moglem zrobic zdjecia dopiero po przejsciu huraganu.
    Bo chyba nie chodzilo ci o zdjecia przed huraganem?

  • 17. Data: 2011-08-28 21:36:55
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    > Jakby był tam gdzie rzekomo jest to złapałby się za robotę tak jak inni
    > w tamtej chwili. a nie siedział przed komputerem (moze on z psychiatryka
    > pisze?).

    Podawalem kilka razy linki do tego jak polacy przoduja we wtornym
    analfabetyzmie - powinnas je odnalezc i poczytac.
    Wyraznie przeciez pisalem o nadchodzacym huraganie.
    Wyraznie tez napisalem, ze wlasnie sasiedzi przestawiaja samochody w
    bezpieczniejsze miejsca, co i ja poszedlem uczynic.
    Teraz proste pytanie:
    Skad wysnulas wniosek, ze nie robie tego co inni wlasnie robia?

    Oczywiscie z tego wszystkiego wywnioskowalas, ze to z psychiatryka tak
    pisze.
    Przeczytaj wszystko z pierwszego mojego postu, jeszcze raz i postaraj
    sie zrozumiec co napisalem.
    Wtorny analfabetyzm nie boli, myslenie tez nie boli, wiec mysl w
    czasie czytania i odpisywania.

  • 18. Data: 2011-08-29 06:32:42
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    > oknie, rzeby cos ciekawego ustrzelic.
    >
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    no to se Debil Photographer
    nie zarobil 5 USD.... trza bedzie gdzie indziej sie slinic..
    pozdr.
    gr

  • 19. Data: 2011-08-29 11:02:49
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 23:25, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Jakbym byl Animka,

    nadajecie na podobnych falach

  • 20. Data: 2011-08-29 11:06:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/08/2011 18:35, Zygmunt Dariusz wrote:

    > Dzieki - tryman sie, ale wole jak mnie jakas kobitka trzyma.

    > Wczoraj przed huraganem, pogadalem sobie z Irenka przez telefon i
    > okazalo sie, ze nie jest na mnie zla.
    > Ona w rzeczywistosci jest niespotykanie mila i spokojna.
    > Nawet zbyt mila i spokojna jak na moj gust.
    > Ja lubie "diablice".

    Bloga może?

    --
    Pozdrawiam,