  • 21. Data: 2014-04-19 20:52:49
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-19 19:39, Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > Jakoś konkurencyjne systemy mają oddzielne ustawienie do dzwonków. Albo
    > chociaż dzwonek "narastający"

    W sprzęcie z windows mobile 6.1 mam oddzielnie ustawianą głośność
    dzwonka i oddzielną resztę. Jak to się śmiali swojego czasu kabareciarze
    z Rumunii za Czaucześku? Co było tam przed lampą naftową ? żarówka.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2014-04-19 21:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik qrt ...@i...jakis ...

    > na moim dział i to dobrze

    A na moim nie. I to by default.
    A kupiłem telefon przede wszystkim ze wzgledu na skype.
    Takze do nastepnego telefonu z WP lub Nokii podejde z duza dozą
    ostrożności.

    > ale fakt ze mam problem z inną aplikacją
    > (choć nie od microsoftu) co to nie działa pomimo ze wszystkim innym
    > działa.

    To ze WP i Skype są od tego samego producenta tylko dodaje pikanterii
    sprawie...

  • 23. Data: 2014-04-19 21:12:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 20:01:50 +0200, qrt napisał(a):

    > zależy co uważasz za narzędzie.
    > Dzwoni wysyła esemsy, kalendarz czy kontakty bezproblemowo i błyskawicznie
    > zintegrowane z desktopowym outlookiem.

    Oj.. opowiedz o tej integracji z desktopowym outlookiem. Chętnie
    posłucham.
    I pewnie miliony innych użytkowników też. Bo wiesz.. mimo ..nastu lat
    praktyki z komórkami nie udało mi się.

    PS. obowiązkowe i jedynie słuszne konto outlook.com to nie jest desktopowy
    outlook.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 24. Data: 2014-04-19 21:14:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 20:17:58 +0200, qrt napisał(a):

    > Quiet hours owszem.
    > Quiet hours rozwiązuje problem wyciszenia powiadomień w fesja w nocy i nie
    > powoduje wyciszenia telefonu.
    >
    > To chyba nie chodzi o kopiowanie rozwiązań bo inni je mają.

    Ale wiesz już, że quiet hours co prawda są 8.1 ale zgodnie z logiką tego
    systemu (a raczej kompletnym jej brakiem) są zintegrowane z cortaną, która
    nie działa w Polsce?

  • 25. Data: 2014-04-19 21:19:49
    Od: qrt <a...@j...mail>

    Waldek Godel <n...@o...info> Wrote in message:

> [...]
    > praktyki z komórkami nie udało mi się.
    >
    > PS. obowiązkowe i jedynie słuszne konto outlook.com to nie jest desktopowy

    normalnie dziala. w wersji najnowszej.

    z reszta wspoldzielenie kontaktow i kalendarza dziala nawet z
    windows live mail (ten nastepca outlook expresa)

  • 26. Data: 2014-04-19 21:23:11
    Od: qrt <a...@j...mail>

> [...]
    > systemu (a raczej kompletnym jej brakiem) są zintegrowane z cortaną, która

    to ze sa zitegrowane z cortana to wiem. z reszta jak wiele innych
    uslug.

    kwesta w tym czy ta opcja wymaga cortany czy moze dzialac bez niej.

    trzeba by sie zapytac kogos kto ma juz 8.1

  • 27. Data: 2014-04-19 21:28:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 20:01:50 +0200, qrt napisał(a):

    > zależy co uważasz za narzędzie.

    1. coś, czego kopię zapasową mogę mieć lokalnie i odtworzyć (np. na innym
    telefonie) również bez dostępu do internetu.
    2. coś co się po kablu zsynchronizuje z outlookiem
    3. coś, co ma system, który nie zmusza mnie do powtarzania wielu operacji
    po tym jak ktoś zadzwoni albo przez pomyłkę wcisnę "home" (np. będąc
    zalogowanym do banku)
    4. coś, co nie zatrzyma nawigacji podczas jazdy jak ktoś zadzwoni
    5. coś, co ma porzadną nawigację
    6. coś, co ma google maps (oryginał, a nie protezę firm trzecich
    7. coś, co umożliwia przekazanie pliku z jednej apki do drugiej
    8. coś, co można zaktualizować po kablu z tego samego pliku*
    9. coś, co umożliwia zmianę uprawnień już zainstalowanej aplikacji. W
    szczególności zmianę uprawnień do dysponowania prywatnymi/służbowymi
    informacjami z telefonu.
    ... pewnie jeszcze z 50 punktów bym spokojnie znalazł

    * - wyobraź sobie, ze firma ma 200 telefonów i łącze tylko 10 Mbit
    (przypadek autentyczny). Aktualizacja do WP8.1 ma ponad gigabajt. Policz
    ile zajmie działowi IT aktualizacja wszystkich telefonów w firmie.

  • 28. Data: 2014-04-19 21:37:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 21:19:49 +0200 (CEST), qrt napisał(a):

    > normalnie dziala. w wersji najnowszej.
    >
    > z reszta wspoldzielenie kontaktow i kalendarza dziala nawet z
    > windows live mail (ten nastepca outlook expresa)

    W sensie, ze 8.1? Serio? No to byłoby epokowe wydarzenie.
    Jak się doczekam aktualizacji na mój telefon, to będzie pierwsze co
    sprawdzę.

  • 29. Data: 2014-04-19 21:41:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 20:52:49 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > W sprzęcie z windows mobile 6.1 mam oddzielnie ustawianą głośność
    > dzwonka i oddzielną resztę. Jak to się śmiali swojego czasu kabareciarze
    > z Rumunii za Czaucześku? Co było tam przed lampą naftową ? żarówka.

    Windows Mobile aż do wersji 6.5 był genialnym i otwartym systemem. Z trochę
    archaicznym interfejsem, choć mimo wad miał też mnóstwo zalet.

    Przy odrobince dobrej woli nawet w tym starym IU mozna było wyrzeźbić coś,
    co Android miał dopiero wiele lat później (np. uzywając Wisbar Advance
    Desktop).
    Niestety, okazało się, że dla korporacji był zbyt otwarty i trzeba było
    wszystko spieprzyć. Ale za to teraz można wzorem Dżobsa kasować po 30% od
    każdej apki. I zapewne o to chodziło.
    Wygoda użytkowników? Who cares...

  • 30. Data: 2014-04-19 21:50:38
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 20:37:02 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > W sensie, ze 8.1? Serio? No to byłoby epokowe wydarzenie.
    > Jak się doczekam aktualizacji na mój telefon, to będzie pierwsze co
    > sprawdzę.

    mam windows8.1 na desktopie i windows phone 8.

    Outlook oczywiście winien być podłączony do konta MS.
    Kontakty i kalendarz sie poprawnie synchronizują miedzy telefonem a
    desktopem.

    To mi zadziałało od razu bez zadnych problemów.

    Starsze wersje outlooka też chyba działają ale wymagją jakiegoś hotline
    conctora czy jakiejś innej aplikacji (nie pamiętam jak sie to zwie)

    Z czym konkretnie miałeś problem? Bo może piszemy o czym innym :)

    Z resztą mila we własnej domenie mam na outlook.com i tutaj też żadnych
    problemów nie mam ale to jakby nieco inna sprawa.