  • Data: 2014-04-21 21:06:49
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no wiec: aby miec dostep do poczty, miec dostep do sieci, miec np
    > slownik, mape, odtwarzacz muzyki, aplikacje allegro, banku, kursy
    > walut, notowania gieldowe, kalendarz, pogodne, rozklad jazdy,
    > mapy, sport trakera, ect ect
    mało, bardzo mało ludzi tak wykorzystuje smartfona. 5% nie więcej.

    > smartfon nie jest celem samym w sobie ale ma sluzyc jakims tam
    > zadaniom ktorych nokia 3310 nie zrealizuje.
    >
    > i jesli te zadania ow smartfon realizuje to spelnia role do ktorej
    > zostal stworzony. wp te zadania spelnia i to spelnia poprawnie
    > wiec nie ma tutaj zadnego problemu.
    jest problem. moze 3310 to nie jest najlepszy przykład, ale siemens
    s55+jego "patche" sprawował się w roli _telefonu_ lepiej niż telefon z wp.

    > oczywiscie ze z punktu power usera android jest lepszy. co jestak
    > nie zmiania faktu iz smartfon z androidem za 500 zlotych nie
    > bedzie dzialal w sposob satysfakcjonujacy, a z wp owszszem tak.
    no i tu nie mam pewności. parę lat temu - przyznałbym Ci racje. teraz
    juz nie jest to tak oczywiste. Do niedawna miałem SE arcs (jeden rdzeń
    1.4ghz) i po dobrej optymalizacji smigał szybko. wspomniany przezemnie
    telefon z selgrosa ma prawie 2 razy tyle punktów w antutu. będzie
    zamulał? Wątpie. ale poczekamy na jakąś relacje na żywo i zobaczymy.
    Co do telefonów z WP to by trzeba zrobić taki test. znaleźć na tablicy
    albo na allegro aukcjie, pokazać na mapie drogę do sprzedawcy, potem
    zadzwonić do faceta - tak aby wszystkie te programy pozostały otwarte i
    aktywne. będzie mulił czy zrobi to bez zająknięcia?

    ToMasz