  • Data: 2014-04-21 22:46:08
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 01:34:38 +0200 (CEST), qrt napisał(a):

    > akurat 126 byl bardzo nowoczesnym autem jak na swoje czasy. ze
    > maly? coz nikt go nie projektowal do rodzinnych wojazy nad morze
    > wiec nic dziwnego ze nie do konca sie sprawdzal w tej roli.

    To wszystko się zgadza, Windows Phone byłby absolutnie genialnym systemem w
    1998 roku.

    > polonez? to w zasadzie tylko nakladka na 125p ktory z prawdziwym
    > 125 nie mial zbyt wiele wspolnego a raczej byl kolejna wariacja
    > na temat 124. auta nieszczegolnie nowoczesnego juz w latach 60 (
    > w odroznieniu od prawdziwego 125)

    Czyli tak jak Windows Phone, który już w momencie powstania był
    przestarzały.

    > co ci mam pisac? ze zainstalowalem na destopie bo kupilem w
    > promocji za sto kilka zlotych a dziala szybko sprawnie i bez
    > zadnych problemow?
    > ze poprpstu uzywam i nic zlego sie nie dzieje?

    Wracając do poprzedniej poetyki - są osoby wciąż jeżdżące 126p i
    Polonezami. I nawet sobie chwalą. Do Poloneza świnia wchodzi i nic złego
    się nie dzieje.

    > ze na dodtykowym ekranie ultrabooka moj zony modern sprwdza sie
    > znakomice? ze ux modern ma imo naprawde rewelacyjne?

    laptop z dotykowym to kosmiczne nieporozumienie, ale zawsze znajdzie się
    paru masochistów chcących machać co chwilę ręką od klawiatury do ekranu i
    oglądać ekran zza swojego odbicia w błyszczącej, aczkolwiek niesamowicie
    brudnej szybie.
    W dodatku w większych ekranach bardzo szybko zaczynają się jaja z
    wibrowaniem warstwy dotykowej i jedynym sposobem jest wyłączanie jej
    całkowicie. Tu też swoje trzy gorsze wrzuci wspaniała natura W8, bo
    wszystkie urządzenia są listowane jako "urządzenie HID", których jest od 3
    do 5 (czasem więcej). Wyłączysz niewłaściwe - stracisz kontrolę w ogóle.
    Entliczek, pentliczek...

    > ze boczny paek z wyszukiwarka i opcjami jest bardzo interesujacym
    > funkcjonalnie rozwiazaniem?
    > ze odpalenia kilku aplikacji na jednym ekranie jest opcja ktorej
    > prozno szukac w innych tabletach? (poza taczwizem)

    Jeżeli chwalisz W8 w kontekście tabletów, to wybrałeś sobie najgorszy
    możliwy przykład.
    Na zwykłe tablety z Windows RT jak Surface są śladowe ilości
    oprogramowania.
    Tablety z pełnym windows jak Surface Pro, to pomyłka. Duże, ciężkie, z
    wentylatorami (a mimo to przegrzewające się), czas pracy na baterii krótszy
    o połowę (a nawet lepiej). Już lepiej dobrego ultrabooka.

    > ze cala ta moda na flat dizajn wziela sie wlasnie z kopiowania
    > rozwiazan modern?

    Tylko nikt nie miał chociaż trzech szarych komórek, które by się zderzyły
    ze sobą, żeby powstała myśl, że 99% oprogramowania nie działa pod IFKAM,
    więc będzie wyglądało jak kozie z dupy.

    Dopiero głos milionów klientów (którzy masowo wybierają Windows 7)
    spowodował, że się ugieli i IFKAM będzie nie tak natarczywe, żeby nie
    powiedzieć opcjonalne.

    > a to ze ktos wpada w panike jak sie mu menu start zastapi czyms innym?
    > ja tam od dawna nie uwazam opini wiekszosci za szczegolnie
    > wartosciowe zrodlo informacjii.

    taaa.. najlepiej jakims niedorobionym szerłerem

    ciekawe, to jakoś takim niezręcznym milczeniem pominąłeś...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.