eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚlizgawka a hamulec ręczny... na przódRe: Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Robert_J" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód
    Date: Wed, 9 Nov 2011 13:49:16 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <j9dssj$dg7$1@news.onet.pl>
    References: <4eba2b65$1@news.home.net.pl> <j9dfnm$h4h$1@news.onet.pl>
    <j9dh3v$3bv$1@news2.ipartners.pl> <j9dome$4jt$1@inews.gazeta.pl>
    <j9dpfo$7ls$1@news2.ipartners.pl> <j9dpm4$61c$3@inews.gazeta.pl>
    <j9dqcl$81u$1@news2.ipartners.pl> <j9dqns$9s6$2@inews.gazeta.pl>
    <j9drio$8lf$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 92.55.249.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1320842963 13831 92.55.249.200 (9 Nov 2011 12:49:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Nov 2011 12:49:23 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j9drio$8lf$1@news2.ipartners.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2412095
    [ ukryj nagłówki ]

    > No więc ciebie zadowala hamulec ręczny używany tylko do
    > postoju.

    Dokładnie :-).


    > Tymczasem przedni pełni też całkiem dobrze funkcję
    > awaryjnego.

    Oczywiście, zdaję sobie sprawę z teoretycznej jego funkcji,
    czyli hamulca awaryjnego. Tylko pytanie: ile znasz
    przypadków że właśnie ta funkcja się komuś przydała? Czyli
    że walnęły hamulce zasadnicze i ktoś musiał OSTRO hamować
    ręcznym? Bo ja nie znam. Znam parę przypadków uszkodzenia
    hamulców (np. koledze w "serwisie" wlano dziwaczny płyn
    hamulcowy, który zeżarł mu uszczelki pompie), ale
    stwierdzone to zostało praktycznie po ruszeniu i pierwszym
    naciśnięciu pedału. I spokojnie dało się auto zatrzymać
    tylnym awaryjnym :-). Nie widzę żadnego sensu aby
    komplikować życie montując go na przedniej osi...
    Równie dobrze auta należałoby wyposażać w spadochrony
    awaryjne, bo pewnie zdarzyło się parę razy że samochód wpadł
    w przepaść...


    > Jest to zaleta? Jest. Dla ciebie żadna, dla mnie dość
    > istotna.

    Rozumiem że często hamujesz awaryjnym? Jak często?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: