  • Data: 2015-01-03 00:33:59
    Temat: Re: Słaby sygnał DCF?
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Jan 2015 15:26:57 -0800 (PST), "w...@o...pl"
    <w...@g...com> wrote:

    >To są wszystko "kupne" sprzęty.
    >Najstarszy wskazówkowy ma z 15 lat, kupiony za grosze na Wolumenie bo sprzedawca nie
    wiedział, jak to się synchronizuje.
    >Po włożeniu baterii sekundnik i minutnik lecą do 12:00 a godzinowa staje na 12 lub 4
    albo 8 i tak się dosyć długo czają aż złapią synchronizację i wtedy wskazówki jadą do
    prawidłowego czasu.
    >Chyba są tam dwa silniki krokowe.
    >
    >Drugi to prosty termometr IN/OUT z DCF - nawet o tym nie wiedziałem zanim
    zauważyłem, że bez mojej ingerencji zaczął prawidłowy czas pokazywać.

    >Ostatnio dostałem na gwiazdkę skomplikowaną stację pogody i ta nie chce się
    zsynchronizować - nie wiem, czy reklamować bubel czy poczekać do wyżowej pogody na
    obszarze od Frankfurtu do Warszawy.
    >Może fala doleci.

    Moze jest dostrojony do stacji w Szanghaju?...

    A.L.