eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSłabe wydruki (szare, blade) i walka z profilami kolorow...Re: Słabe wydruki (szare, blade) i walka z profilami kolorow...
  • Data: 2009-12-05 13:45:33
    Temat: Re: Słabe wydruki (szare, blade) i walka z profilami kolorow...
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-05 13:29:19 +0100, Jester <j...@t...net.pl> said:

    > No - jakoś musieliśmy sobie wtedy radzić, żeby kolory w druku były
    > takie, jak na zdjęciach. Skanery też już wtedy były od jakiegoś czasu...
    > Widzisz tu jakąś nieścisłość?

    Owszem, bo CM jako taki wtedy ledwie co raczkował i możliwe były
    conajwyżej protezy pt. gięcie ustawień monitora pod proofa itp.

    > Uważasz, że wiesz lepiej i że masz monopol na wiedzę tajemną jaką jest CM?
    > Ja twierdzę, że nie mam.

    Nic nie twierdzę, przypuszczam na podstawie tego, co sam
    zaprezentowałeś parę postów wyżej. Co do wiedzy tajemnej - no jakoś tak
    wyszło, że osoby które mają jakieś głębsze pojęcie o CM na tej grupie
    da się policzyć na palcach jednej ręki. I niestety odzwierciedla to
    trochę ogólną sytuację wśród wszelkiej maści (foto) grafików. Taki lajf.

    de Fresz