  • 1. Data: 2012-06-20 15:28:02
    Temat: Skype stacjonarnie
    Od: roman rumian <r...@g...com>

    Witam,

    krótkie pytanie, czy ze specjalnego telefonu stacjonarnego dla Skype'a
    można korzystać WYŁĄCZNIE z połączeń wychodzących, nie wykupując numeru
    stacjonarnego ?
    Na komputerze tak to działa, bez problemu.

    Ukłony

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2012-06-21 08:43:46
    Temat: Re: Skype stacjonarnie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "roman rumian" <r...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > stacjonarnego ?
    > Na komputerze tak to działa, bez problemu.

    jak rozumiem chodzi o połączenia wewnątrz skype
    bo do wychodzących skype ma kiepskie ceny - ktoś tego używa?
    więc najlepiej fritz (do 10 operatorów)

    możesz poszukać
    - skype to sip i użyć normalnej bramki
    - wykupić na skype sipa i użyć normalnej bramki
    - kupić bramkę skype:
    http://allegro.pl/i2433255961.html
    http://allegro.pl/i2416551884.html

    erator/

  • 3. Data: 2012-06-21 15:28:20
    Od: roman rumian <r...@g...com>

    Witam,

    nie zrozumieliśmy się:
    1. Abonament miesięczny w Skype kosztuje 12,50 (wersja Premium) z jednym
    krajem (np. Polska) bez ograniczeń czasu rozmów ZA DARMO, lub 24 zł z
    całą Europą.
    2. Wykupienie numeru u nich to 25 zł/m-c co czyni sprawę wątpliwie
    opłacalna dla mnie, dlatego pytam.
    3. W jednym specjalnym telefonie Skype, mam więc Skype bez numeru do
    rozmów wychodzących i klasyczą bramkę voip na gniazdku klasycznym do
    odbierania rozmów, za 1 zł/m-c za potrzymanie numeru u operatora voip.

    W sumie dostaję abonament do rozmów bez ograniczeń za 23.50/m-c.

    Czy już jasne ?

    Dziękuję i pozdrawiam

    Roman Rumian

    (...)

  • 4. Data: 2012-06-21 15:29:41
    Od: roman rumian <r...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 08:43, zlotowinfo pisze:
    (...)
    > http://allegro.pl/i2433255961.html
    Tak, właśnie o sens zakupu tego telefonu mi chodzi.

    Roman Rumian

  • 5. Data: 2012-06-21 15:31:34
    Od: roman rumian <r...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 15:28, roman rumian pisze:
    (...)
    > W sumie dostaję abonament do rozmów bez ograniczeń za 23.50/m-c.

    Za 13,50/m-c oczywiście.

    RR

  • 6. Data: 2012-06-21 23:21:18
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 21 Jun 2012 15:28:20 +0200, roman rumian
    <r...@g...com> wrote:

    >1. Abonament miesięczny w Skype kosztuje 12,50 (wersja Premium) z jednym
    >krajem (np. Polska) bez ograniczeń czasu rozmów ZA DARMO, lub 24 zł z
    >całą Europą.

    a jak sie dzwoni z takiego "skajpaja" na stacjonarny numer, to jakim
    numerem sie identyfikujesz?? A jaki jest koszt polaczenia na komorke w
    PL ???

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2012-06-22 10:23:50
    Od: roman rumian <r...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 23:21, a...@p...pl pisze:
    (...)
    > a jak sie dzwoni z takiego "skajpaja" na stacjonarny numer, to jakim
    > numerem sie identyfikujesz?? A jaki jest koszt polaczenia na komorke w
    > PL ???

    Jakis tam dziwny numer sie pokazuje, osoby do których dzwonie czasem
    wspominają o tym, że nie wiedziały co to jest, ale przeciez 30 lat temu
    nie było tej identyfikacji, a jednak ludzie dzwonili do siebie.
    Oczywiście, jak komuś bardzo zależny aby znajomi identyfikowali go po
    numerze, to może sobie wykupić numer za 25zł/m-c.
    Ja potrzebuję dzwonić długo i często do 2-3 osób, które wiedzą, kto
    dzwoni z tym dziwnym numerem. :-)

    Na komórkę jest stawka od 65 do 52gr/min. w zależności od abonamentu.

    Pozdrawiam

    Roman Rumian

  • 8. Data: 2012-06-22 23:22:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    >W dniu 2012-06-21 15:28, roman rumian pisze:
    > (...)
    >
    > Za 13,50/m-c oczywiście.

    za dużo gadasz
    ja tam wolę betamax 800 lub 1200minut totalnie za free
    ew. raketu 4$ za 1000minut po świecie lub inne pakiety

    i używasz dowolnej bramki, programu, centralki, itp.

    erator/

  • 9. Data: 2012-06-23 12:49:50
    Od: roman rumian <r...@g...com>

    W dniu 2012-06-22 23:22, zlotowinfo pisze:
    (...)
    > za dużo gadasz

    Haha ! Nie ja ... ;-)

    > ja tam wolę betamax 800 lub 1200minut totalnie za free
    > ew. raketu 4$ za 1000minut po świecie lub inne pakiety
    >
    > i używasz dowolnej bramki, programu, centralki, itp.

    Gdzie ta oferta betamax 800 minut za darmo ?

    Ukłony

    RR

  • 10. Data: 2012-06-25 09:47:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    >W dniu 2012-06-22 23:22, zlotowinfo pisze:
    > (...)
    >
    > Haha ! Nie ja ... ;-)

    > Gdzie ta oferta betamax 800 minut za darmo ?

    w prawie każdym betamax

    erator/