  • Data: 2011-05-03 12:56:30
    Temat: Re: Skype na Nokia 5630
    Od: ALEX <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Wt 3 05 2011 6:33, ALEX pisze:

    > Owszem, widzę że źle celowałem.

    Właśnie sprawdziłem i ta lista jest niekompletna. C6 (s60 5th edition)
    jak najbardziej ma skype, acz na tej liście go nie ma. Myślę że
    problemem nie jest konkretny model Nokii, ale model Symbiana. Na Twoim
    miejscu bym się nie zastanawiał.

    --
    ALEX CloneTrooper Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D