  • Data: 2011-05-04 19:33:32
    Temat: Re: Skype na Nokia 5630
    Od: j...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

    > <j...@o...eu> wrote in message

    [...]

    > A wiesz może czemu nie?

    zmobilizowałeś mnie :)

    > Inny niż wymagany system operacyjny?

    > Załadowałeś wcześniej "feature packs" 2 i 3?

    jak załadowałem ? z tego co wiem jest to wersja systemu Symbian, więc albo się
    go ma albo nie.

    Nokia 5630 to S60 3rd Edition, Feature Pack 2

    strona www.skype.com/m/ raportuje na w/w telefonie że jest niekompatybilny

    znaleziona na szybko instalka 'Skype_S60_3_X_v_1_0_2.sis' instaluje się na
    telefonie i wydaje się działać prawidłowo, znaczy da się porozmawiać

    teraz trzeba by dotrzeć do najnowszej wersj Skype dla Symbiana, tj 1.5

    Kuba