  • 31. Data: 2017-10-25 12:54:00
    Temat: Re: Skynet coraz blizej
    Od: p...@g...com

    --Ford Focus.

    http://social.ford.co.uk/could-this-spell-the-end-fo
    r-speeding-tickets/

    Ford usiluje to sprzedac jako feature dla tych co nieumyslnie przekraczaja predkosc
    :-) no i w kazdej chwili mozna to wylaczyc

  • 32. Data: 2017-10-25 12:58:47
    Od: p...@g...com

    https://ec.europa.eu/growth/sites/growth/files/impro
    ving-road-safety.png

    nie ma bata cos chlopaki podkrecili rzeczywistosc bo jak Europa wschodnia wchodzila
    do EU to statystyki musialy sie popsuc :-)

  • 33. Data: 2017-10-25 13:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    y-z-ograniczniki

    > Orwellowi się nie śniło.

    To ja proponuje tempomat ograniczajacy aktywny - gorsze warunki, deszcze,
    snieg etc i wtedy sie włacza :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 34. Data: 2017-10-25 13:44:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/obowiazkowe-tempomat
    y-z-ogranicznikiem-predkosci-juz-od-2020-roku/y3czkk

    Przecież to bzdura.
    Ogranicznik to jedno, tempomat drugie, do tego system rozpoznawania
    obrazów - to trzecie i jeszcze na dokładkę GPS.

    I to ma być obowiązkowe za 2 lata? Ha, ha. Nierealne albo kosmicznie
    drogie. No i nieodporne na pomyłki systemu, który źle zrozumie znak i
    doprowadzi do karambolu, albo do stu innych sytuacji, których radośni
    urzędnicy nie przewidzą.

    --
    MN

  • 35. Data: 2017-10-25 13:48:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >https://ec.europa.eu/growth/sites/growth/files/impr
    oving-road-safety.png
    >nie ma bata cos chlopaki podkrecili rzeczywistosc bo jak Europa
    >wschodnia wchodzila do EU to statystyki musialy sie popsuc :-)

    Pewnie nas po prostu nie dodali, i lecieli tylko po krajach "starej
    unii", co statystycznie ma sens.

    Ale ... zobacz, asymptotyczny spadek przewiduja, a nie "vision Zero"
    juz w 2020 :-)

    Swoja droga to pamietam dane austryjackie z ~2008r - u nich wtedy od
    20 lat ilosc wypadkow ładnie malala, niemal liniowo.
    No i ciekaw jestem o co chodzi - samochodow im raczej nie przybywalo w
    istotnym tempie, autostrad tez nie ... czyzby jednak coraz
    bezpieczniejsze samochody ?
    Drogi ulepszane ?

    A moze po prostu coraz wiecej ludzi pasy zapinalo, bo ponoc niezbyt
    lubili.

    W okolicach 2008 spadek sie zatrzymal ... i jakos wtedy wprowadzili
    nakaz jazdy na swiatlach w dzien :-)

    No wlasnie - w powyzszym linku cos nie widze chwalenia sie
    obowiazkowymi swiatlami dziennymi, ESP ani ABS ...

    J.

  • 36. Data: 2017-10-25 13:50:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Orwellowi się nie śniło.
    >punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia
    >http://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/holandia-pomimo
    -epilepsji-wsiadala-za-kierownice-zabila-dwoje-polak
    ow/mpgtwmx
    >w tym przypadku sprawdzilby sie pojazd ktory sprawdza prawo jazdy
    >kierowcy

    Automatycznie nalicza punkty i automatycznie uruchamia niszczarke PJ
    po przekroczeniu 24 :-)
    A druga szczelina na karte kredytowa, do automatycznego sciagania
    mandatow :-)

    J.

  • 37. Data: 2017-10-25 13:54:49
    Od: p...@g...com

    --Pewnie nas po prostu nie dodali, i lecieli tylko po krajach "starej unii", co
    statystycznie ma sens.

    nie chce mi sie liczyc ale w innych statystykach jestesmy ba nawet w jednej na
    pierwszym miejscu :-)

    --Ale ... zobacz, asymptotyczny spadek przewiduja, a nie "vision Zero" juz w 2020 :-)

    na ich stronie jest pelen raport i cel sie oddala :-)

  • 38. Data: 2017-10-25 13:58:48
    Od: p...@g...com

    --I to ma być obowiązkowe za 2 lata? Ha, ha. Nierealne albo kosmicznie
    drogie.

    The total cost for components (camera, ECU, brackets, trim, wiring) and OEM design
    and development, tooling costs, etc. was estimated at EUR186-249, based on individual
    costs extracted from NHTSA, 2012.4

    --No i nieodporne na pomyłki systemu, który źle zrozumie znak i doprowadzi do
    karambolu, albo do stu innych sytuacji, których radośni urzędnicy nie przewidzą.

    lagodne hamowanie silnikiem raczej nie doprowadzi do karambolu ale tak pomylek nie da
    sie wykluczyc wiec niech pionierzy EU testuja to z dala od PL :-)

  • 39. Data: 2017-10-25 14:10:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >and OEM design and development, tooling costs, etc. was estimated at
    >EUR186-249, based on individual costs extracted from NHTSA, 2012.4

    W BMW kamera juz jest ... i dobrze rozpoznaje znaki ...

    No i przeciez nie trzeba przez kamere - mozna przez GPS i baze danych.

    J.

  • 40. Data: 2017-10-25 14:11:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Automatycznie nalicza punkty i automatycznie uruchamia niszczarke PJ po
    > przekroczeniu 24 :-)
    > A druga szczelina na karte kredytowa, do automatycznego sciagania
    > mandatow :-)

    film Piąty Element i scena uruchamiania taksówki po włożeniu karty prawa
    jazdy:)