  • 21. Data: 2017-10-25 10:58:20
    Temat: Re: Skynet coraz blizej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-25 o 10:54, Kris pisze:

    > To dziwi mnie po kiego w ogóle w klawiaturę klepiesz.

    Bo odpowiadasz na moje posty, czyniąc niezasadne aluzje, że skoro "nie
    można wyprzedzić jadąc 90 na ograniczeniu 90", to negowanie sensowności
    sztywnego ograniczenia prędkości nie ma sensu.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2017-10-25 10:59:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Obawiam się iż "opinia biegłych" (wszystkich? większości? dwóch?) to
    > żadna podstawa prawna. Co innego gdybyś przytoczył jakieś faktyczne
    > rozporządzenie sądowe które mogłoby posłużyć za precedens. Wygląda na to

    Srasz też wg rozporządzenia sądowego?

    (BTW: nie istnieje coś takiego jak rozporządzenie sądowe. I nie istnieje
    w Polsce precedens).

    > że po prostu trolujesz, albo co gorsze - sam wierzysz w swoje urojenia.

    Wygląda na to, że jesteś prawnym ignorantem.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2017-10-25 11:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Cieszę się, że młodość przypadła mi na lata 90.

    Bo przezyłes ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 23. Data: 2017-10-25 11:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Następny etap to będzie automatyczne przesłanie informacji do ITD
    > czy kto tam się przekroczeniami prędkości zajmuje;)

    Po co skoro przekroczen nie bedzie...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 25. Data: 2017-10-25 11:05:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 października 2017 10:57:43 UTC+2 użytkownik CTP napisał:

    > Zdaje się, że radary takie przypadki, gdzie na zdjęciu są dwa auta obok siebie
    (wyprzedzający i wyprzedzany) w ogóle ignorują.

    Technika idzie do przodu
    Są już takie radary co dwa auta obok siebie sfotografią i każdemu z osobna prędkość
    zmierzą.

  • 26. Data: 2017-10-25 11:06:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 października 2017 10:58:24 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Bo odpowiadasz na moje posty, czyniąc niezasadne aluzje, że skoro "nie
    > można wyprzedzić jadąc 90 na ograniczeniu 90", to negowanie sensowności
    > sztywnego ograniczenia prędkości nie ma sensu.

    Ty czasami to chyba nie wiesz co sam piszesz.
    Gdzie ja poparłem/zanegowałem sztywne ograniczenie prędkości?

  • 27. Data: 2017-10-25 11:10:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 października 2017 11:00:31 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Po co skoro przekroczen nie bedzie...?

    Racje masz- info do itd to na wcześniejszym etapie gdy te systemy w autach już będą
    ale jeszcze nie będą ograniczać prędkości;)
    Albo się wprowadzi karę za "probe przekroczenia prędkości"
    W końcu "usiłowanie" to słowo występujące w polskim prawie.

  • 28. Data: 2017-10-25 11:12:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-25 o 11:06, Kris pisze:

    > Ty czasami to chyba nie wiesz co sam piszesz.
    > Gdzie ja poparłem/zanegowałem sztywne ograniczenie prędkości?

    "> Czasem wręcz nakazane, jeśli jest to konieczne do bezpiecznego wykonania
    > manewru.

    Ta. Szczególnie jak w miejscu gdzie jest dozwolone 90km/godz jedziesz te
    90km/h i zaczynasz wyprzedzać;)"

    Co wnosiła ta twoja odpowiedź?

    Czy jak napiszę, że do skrętu w prawo trzeba skręcić kierownicę w prawo,
    odpowiesz "z dupy": "Ta. Szczególnie w miejscu, gdzie jest zakaz skrętu
    w prawo"?

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2017-10-25 12:02:49
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/obowiazkowe-tempomat
    y-z-ogranicznikiem-predkosci-juz-od-2020-roku/y3czkk

    Orwellowi się nie śniło.
    Jacek

  • 30. Data: 2017-10-25 12:49:43
    Od: p...@g...com

    --Orwellowi się nie śniło.

    punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/holandia-pomimo-
    epilepsji-wsiadala-za-kierownice-zabila-dwoje-polako
    w/mpgtwmx

    w tym przypadku sprawdzilby sie pojazd ktory sprawdza prawo jazdy kierowcy