-
X-Received: by 10.31.153.21 with SMTP id b21mr157013vke.13.1508932728402; Wed, 25 Oct
2017 04:58:48 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.153.21 with SMTP id b21mr157013vke.13.1508932728402; Wed, 25 Oct
2017 04:58:48 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
ews.dfn.de!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!border
2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news
.xlned.com!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds
-media.com!news.highwinds-media.com!z50no1750058qtj.0!news-out.google.com!v14ni
369qtc.0!nntp.google.com!z50no1750057qtj.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
o.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 25 Oct 2017 04:58:48 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <59f0791f$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=149.243.232.3;
posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
NNTP-Posting-Host: 149.243.232.3
References: <2...@g...com>
<59f0791f$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Skynet coraz blizej
From: p...@g...com
Injection-Date: Wed, 25 Oct 2017 11:58:48 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 1868
X-Received-Body-CRC: 1392648193
Lines: 16
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617447
[ ukryj nagłówki ]--I to ma być obowiązkowe za 2 lata? Ha, ha. Nierealne albo kosmicznie
drogie.
The total cost for components (camera, ECU, brackets, trim, wiring) and OEM design
and development, tooling costs, etc. was estimated at EUR186-249, based on individual
costs extracted from NHTSA, 2012.4
--No i nieodporne na pomyłki systemu, który źle zrozumie znak i doprowadzi do
karambolu, albo do stu innych sytuacji, których radośni urzędnicy nie przewidzą.
lagodne hamowanie silnikiem raczej nie doprowadzi do karambolu ale tak pomylek nie da
sie wykluczyc wiec niech pionierzy EU testuja to z dala od PL :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.17 14:10 J.F.
- 25.10.17 14:11 sirapacz
- 25.10.17 14:14 J.F.
- 25.10.17 14:16 Uncle Pete
- 25.10.17 14:17 p...@g...com
- 25.10.17 14:23 Mateusz Viste
- 25.10.17 14:27 Mateusz Viste
- 25.10.17 14:38 p...@g...com
- 25.10.17 14:55 J.F.
- 25.10.17 15:29 p...@g...com
- 25.10.17 16:01 Zenek Kapelinder
- 25.10.17 16:10 Marcin N
- 25.10.17 16:46 zhbick
- 25.10.17 17:15 Cavallino
- 25.10.17 19:09 Kris
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=