    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skynet coraz blizej
    Date: Fri, 27 Oct 2017 23:28:27 +0200

    W dniu 2017-10-25 o 23:43, J.F. pisze:

    > Ciekawe - dobili jakiejs "naturalnej" granicy, czy juz sie zaczal opor
    > spoleczny przeciw dalszym ograniczeniom.

    W lecie pojeździłem trochę po Szwecji.
    Jak się wraca do Polski, to wrażenie jest takie, że się wjechało do
    kraju idiotów samobójców zabójców.
    W Szwecji czułem, że nikomu nie zależy na tym, żeby JECHAć SZYBCIEJ NIż
    INNI, żeby BYć PRZED. Prawdopodobnie jarają się ciekawszymi rzeczami niż
    kretyńskie ryzykowanie życia i zdrowia na drodze. Chwilowa próba
    pojechania "po polsku" - wyprzedzania z prędkością ponad 10 więcej niż
    limit, jechania blisko za tyłem poprzedzającego itp. od razu wywołuje
    przywołującą do porządku reakcję ze strony innych użytkowników drogi.
    Może trudno sobie to wyobrazić, ale wygląda na to, że tam ludzie chcą,
    żeby było na drogach bezpiecznie i chcą jeździć bezpiecznie.