  • Data: 2017-10-26 15:43:19
    Temat: Re: Skynet coraz blizej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:18e687d2-529c-4a8a-adb1-654983ec1359@go
    oglegroups.com...
    >-- Wtedy ci co jada szybciej to naprawde wariaci, skoro ja jade tak
    >szybko jak sie da :-)
    >to zalezy od auta choc na moje oko to najszybsze sa firmowe fordy
    >focusy :-)

    W niemczech to jednak Audi, BMW, Mercedesy ... chyba w tej kolejnosci.

    >ostatnio widzialem magika co na lewym spychal Porsche Cayenne a szli
    >ze 180 km/h

    ostatnio to ja sobie (nie)spokojnie jechalem ~200 za VW Transporter.
    Kogo on tam spychal to nie wiem, bo bydle zaslania :-)

    >ogolnie szybko lewym ida dobre fury tak pod 200 KM i lepiej,

    Do osiagniecia 200km/h wystarcza 120-140 KM. Tyle to dzisiaj
    "wszystkie maja".
    Wszystkie normalne, miejskich econoboxow nie licze :-)

    >czasami pojawi sie jakies Porsche ryknie silnikiem i towarzystwo
    >poslusznie robi miejsce :-)

    A tu czasy sie zmieniaja - jedzie Tesla i nie ma czym ryknac :-)

    Ale po prawdzie to tych aut obok wcale nie slychac przy tej predkosci.
    No moze jakby sie przesiasc do Tesli :-)

    J.