-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q783bf$695$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q78ev0$g9t$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q7edur$egv$1@node1.news.atman.pl> <q7fiau$54u$1@news.mixmin.net>
<15cz6b2i0ymsp.6xioyytvlqkq$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<9...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<q7gicu$eko$1@news.icm.edu.pl>
<vlucyq00fe38$.dn6wd1spil14$.dlg@40tude.net>
<q7khr2$hfp$1@news.icm.edu.pl>
In-Reply-To: <q7khr2$hfp$1@news.icm.edu.pl>
Subject: Re: Skutki . Prędkość zabija.
Date: Fri, 29 Mar 2019 17:00:16 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 20
Message-ID: <5c9e4168$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.139.143
X-Trace: 1553875305 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 516 83.26.139.143:56185
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653246
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:q7khr2$hfp$...@n...icm.edu.pl...
On 2019-03-29 07:51, J.F. wrote:
> Dnia Wed, 27 Mar 2019 20:19:47 +0100, kk napisał(a):
>>>> Dlatego dodałem ze na pustej (w miare).
>>>> Po prostu 180km/h na autostradzie nie musi oznaczac niczego
>>>> złego. Moze
>>>> ale nie musi.
>>>
>>> A 250?
>
>> Przy 250 zaczyna sie ten problem, ze trzeba patrzec kilometr do
>> przodu. I najlepiej, zeby byl pusty.
>Próbowałeś?
Nie, ale przy 200 sie kiedys spocilem.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.03.19 18:54 kk
- 29.03.19 19:40 Marek S
- 29.03.19 19:46 kk
- 29.03.19 20:08 Marek S
- 29.03.19 20:16 Marek S
- 29.03.19 22:34 Shrek
- 29.03.19 23:11 kk
- 29.03.19 23:28 Marek S
- 29.03.19 23:59 Budzik
- 30.03.19 22:45 Axel
- 31.03.19 13:22 Cavallino
- 31.03.19 14:45 r...@k...pl
- 31.03.19 15:59 Budzik
- 31.03.19 18:32 Heniek
- 31.03.19 19:15 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe