  • 1. Data: 2010-08-02 11:50:17
    Temat: Skuter-motorower do 5u tys. zł.
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Potrzeba taka jak w temacie, 50tka motorower. Na razie stanęło na Benelli
    Quatro (w zaprzyjaźnionym serwisie powinienem mieć go w dobrej cenie), ma
    dość dobre opinie. Jakieś inne propozycje?Skuter ma być nowy, ale bierzemy
    pod uwagę poprzedni rocznik itp. Żadnych chińczyków.

    pozdr.

  • 2. Data: 2010-08-02 12:36:28
    Temat: Re: Skuter-motorower do 5u tys. zł.
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-02 13:50, maverik pisze:
> [...]
    > cenie), ma dość dobre opinie. Jakieś inne propozycje?Skuter ma być nowy,
    > ale bierzemy pod uwagę poprzedni rocznik itp. Żadnych chińczyków.

    Jak dla młodego chłopaka, to nic lepszego nie znajdziesz.
    Jak dla dziewczyny albo starszej osoby to:
    http://otomoto.pl/piaggio-zip-M1545291.html - 4T będzie lepszy.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 3. Data: 2010-08-02 12:40:57
    Od: Glub <g...@g...com>

    "maverik" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > cenie), ma dość dobre opinie. Jakieś inne propozycje?Skuter ma być
    > nowy, ale bierzemy pod uwagę poprzedni rocznik itp. Żadnych

    A koreanczyki? Np Sym, Kymco?

    --
    Glub

  • 4. Data: 2010-08-02 13:08:57
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dla młodego chłopaka, to nic lepszego nie znajdziesz.
    > Jak dla dziewczyny albo starszej osoby to:
    > http://otomoto.pl/piaggio-zip-M1545291.html - 4T będzie lepszy.

    Skuter będzie dla mnie i dziewczyny. Ona ok. 170 cm wzrostu, ja mam 182
    .Tylko mnie średnio podobają się te klasyczne kształy, Quatro ma bardzo
    ładny design.

  • 5. Data: 2010-08-02 13:12:03
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > A koreanczyki? Np Sym, Kymco?

    To już nie chodzi o tą jakość wykonania, ale religia mi nie pozwala czymś
    takim jeździć ;-)

  • 6. Data: 2010-08-02 13:27:07
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Glub wrote:

    > A koreanczyki? Np Sym, Kymco?

    Akurat Benelli to Chiny http://www.benelli.com/eng/aziendaGruppo.asp
    natomiast Sym i Kymco napewno nie sa z Korei. Wiem ten daleki wschod taki
    wielki, ze sie myli. Administracyjnie niby tez Chiny, ale kultura techniczna
    z troche dluzsza historia.

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 7. Data: 2010-08-02 13:34:50
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    > natomiast Sym i Kymco napewno nie sa z Korei. Wiem ten daleki wschod taki
    > wielki, ze sie myli. Administracyjnie niby tez Chiny, ale kultura

    To pokaż mi ładnego tysiąca marki Kymco, Sym, Keeway czy jakiejkolwiek z
    tych firm. Moim zdaniem to i tak nie ta półka, bo Benelli trochę tych
    moturów już zrobiło.

  • 8. Data: 2010-08-02 13:44:16
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-02 15:08, maverik pisze:
    > Skuter będzie dla mnie i dziewczyny. Ona ok. 170 cm wzrostu, ja mam 182.

    Dla Ciebie jako dodatek do regularnego moto? Jeśli tak, to ten Zip byłby
    dobrym rozwiązaniem.

    > Tylko mnie średnio podobają się te klasyczne kształy, Quatro ma bardzo
    > ładny design.

    Mam podobnie, chociaż w dobie 'chińskich skuterów wyścigowych', wolałbym
    raczej Vespę niż Aeroxa i raczej przedłożył walory użytkowe nad estetyczne.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 9. Data: 2010-08-02 13:49:31
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Dla Ciebie jako dodatek do regularnego moto? Jeśli tak, to ten Zip byłby
    > dobrym rozwiązaniem.

    Tak, ale ten Zip misię nie podoba, a ja to mam tak że podobać się musi.

    > przedłożył walory użytkowe nad estetyczne.

    Nigdy! ;-)

  • 10. Data: 2010-08-02 14:02:36
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    maverik wrote:

    > To pokaż mi ładnego tysiąca marki Kymco, Sym, Keeway czy
    > jakiejkolwiek z tych firm. Moim zdaniem to i tak nie ta półka, bo
    > Benelli trochę tych moturów już zrobiło.

    Kymco i Sym nie produkuja duzych motocykli, a malych nie importuje sie do
    Polski, Keeway to Benelli. Od kiedy Wegiersko-Chinska firma Keeway kupila
    upadajace Benelli, to wszytkie tansze pojazdy (znaczy skutery klasy 50) to
    kontynuacja Keewaya z dokupionym znaczkiem Benelli. Oczywiscie mozesz kupic
    Benelli i pewnie
    nawet bedziesz zadowolony. Bedziesz jezdzil jednym z najlepszych Chinczykow
    na polskim rynku ze znaczkiem starej wloskiej firmy z tradycjami.
    Poczytaj na forach skuterowych, czy jakosc Cie bedzie satysfakcjonowala, bo
    znaczek juz Ci sie podoba :)
    Jesli tak, to migiem do zaprzyjaznionego serwisu, puki sie nie rozmysli :)

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl