  • Data: 2010-01-06 13:00:24
    Temat: Re: Skuteczny bat na piratówjuż w Warszawie???
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hmm ciekawe, jak to się sprawdza w praktyce - jechał już ktoś???
    > grzenio

    http://moto.onet.pl/1592445,1,skuteczny-bat-na-pirat
    ow-juz-w-warszawie,artykul.html

> [...]
    > wyświetla sygnał czerwony, obligując prowadzącego do zatrzymania pojazdu. W
    > przypadku zwolnienia do 50 km/h sygnał zmieni się na pulsacyjny pomarańczowy
    > i pozwoli na kontynuowanie jazdy.
    >
    > Elementy systemu regulującego prędkość umieszczono w czterech miejscach - po
    > dwa w obu kierunkach na wysokości ulic Pielęgniarek i Antenowej. Od początku
    > roku trwa kalibracja systemu i oswajanie kierowców z nową organizacją ruchu.
    > Sygnalizatory są zasilane energią słoneczną. Inwestycja poprawiająca
    > bezpieczeństwo kosztowała ok. 90 tysięcy złotych.

    Nie dostrzegasz istoty sprawy. W ostatnim zdaniu jest napisane o co chodzi.
    system kosztował ok 90 tysięcy. Jak napisali że około 90 tysięcy to docelowo
    będzie z półtorej stówki. Ile tych wynalazków tam stoi. Będę strzelał bo nie
    wiem. Góra sześć. To daje 25 tysięcy za sztukę. Kawałek rury z sygnalizatorem
    na dwie żarówki baterią słoneczną i czujnikiem prędkości to może kosztować z 5
    tysięcy a nie 25 tysięcy. Tam nie idzie o bezpieczeństwo tylko o przytulenie 20
    tysięcy górki na sztuce. Zamiast się podniecać może ktoś z Warszawy poszedł by
    do stosownego urzędu i kazał sobie pokazać kosztorys.