    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Skutecznosc metod ostrzenia - pomiary
    Date: Thu, 12 Mar 2009 09:13:24 +0100
    Sender: j...@b...neoplus.adsl.tpnet.pl
    <goth3g$bgl$1@news.wp.pl> <gp55qt$jjl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gp5qae$opr$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@v...googlegroups.com>
    <gp65q3$1dc$1@news.wp.pl>
    <4...@a...googlegroups.com>

    j...@a...at pisze:
    > to sobie przeczytaj jeden z pierwszych postow gdzie zwaracam uwage co
    > to jest idealne strojenie ?

    Itd.
    Mieszasz jak zawsze, przeinaczasz fakty, nie odpowiadasz na pytania,
    nigdy nie przyznajesz się do błędu, obrażasz ludzi, a gdy już zrobisz z
    siebie kompletnego idiotę to zmieniasz ksywę. Tylko twój niechlujny
    styl, błędy merytoryczne i formalne i nieskończone kompleksy są tak
    charakterystyczne, że wychodzą w pierwszym poście napisanym pod
    zmienioną ksywą.
    Bezrobocie boli, stresy gryzą? Weź się do nauki czegoś, co można dziś
    sprzedać na rynku. Takie siedzenie i pitolenie dla zabicia czasu o
    czymś, o czym ma się żałosne pojęcie rodzi tylko jeszcze większe smuty.

    Na tematy muzyczne masz jakieś strzępy wiedzy na poziomie siedmiolatka z
    pierwszej klasy podstawówki muzycznej i szpanowanie nią możesz sobie
    darować, bo takie rzeczy to ja odkrywałem trzydzieści kilka lat temu.
    Ani to śmieszne, ani ciekawe.

> [...]
    > przesuniecie czestotliwosci np o 1/4 HZ
    > takie przesuniecie nie jest przez ucho jeszcze odbieranie jako
    > denerwujace dudnienie.
    > gdybys takiego przesuniecia dokonal na cienszch strunach fortepianu
    > czyli np 4 oktawy wyzej to przy tym samym przesunieciu tonu o 1/8
    > konieczna bylyby roznica czestotliwosci 1 HZ - a dla tonow wyzszych
    > jeszcze wyzej.
    > A to juz jest nieznosne - nie tylko dysonans jest slyszalny ale przede
    > wszystkiem ta okresowo pojawiajaca sie fala dudnienia - wuu wuuu wuuu
    > wuuu .Dlatego na gorze nie doklada sie strun rozstrojonych.

    Normalnie, wyślę zaraz na muzyczną, będą mieć chłopaki radochę :)

    > na tym koncze definitywnie ten watek

    Dzięki niebiosom.

    --
    pozdrawia Adam