    From: "kogutek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skuteczno?? Ceramizerow
    Date: Thu, 8 Mar 2012 10:47:44 +0000 (UTC)

    Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał(a):

    > Ale stale pływa. Bo jest trwały. A jest trwały, bo zaprojektoeano go tak aby sł
    > użył długo.
    > Bo od żywotności "w czasie pokoju" zależy ile roczników rekrutów jest w stanie
    > się wyszkolić
    > na danym czołgu, okręcie, samolocie, zanim pójdzie na żyletki. Krótsza żywotnoś
    > ć = wyższe
    > koszta utrzymywania armii. Elementarne.

    > Dokładnie na odwrót.
    > Tylko w czasie pokoju taki np. czołg ma dużą szansę dojść do swoich resursów...

    O tym piszę tylko używam innych wyrazów. W czasie pokoju sprzęt woskowy jest
    praktycznie niezniszczalny. Podlega tylko eksploatacyjnemu zużyciu. Sprzęt
    wojskowy nie jest projektowany do celów pokojowych. W momencie projektowania
    pewno przyjmują dla czołgu że w warunkach wojennych średni przebieg może
    wynosić 100 kilometrów. Takie założenia robi się bo czołg to jednorazówka. Nie
    wykluczam że przy takich założeniach nie było by na czym szkolić żołnierzy.
    Ale teraz mają jakieś stanowiska co udają czołg od środka. I zachowują się jak
    w terenie.