  • Data: 2012-11-27 20:33:45
    Temat: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to za głupie porównanie?!
    > Złodziejstwo to działalność napiętnowana przez społeczeństwo. Stawianie
    > bezsensownych ograniczeń na drogach i karanie za ich przekraczanie -
    > jest napiętnowane przez społeczeństwo więc NIELEGALNE (takie prawo
    > wymaga zmiany).
    nie masz racji, bo takim ograniczeniem jest również 130km/h na
    autostradzie. JAk sam pewno zauważasz, nie przeszkadza Ci 50 w mieście,
    przeszkadza Ci zmasowane polowanie na przekraczających.
    Możesz również nie jeździć samochodem :)
    > Niech ułożą takie przepisy, które wzbudzą u ludzi aprobatę a potem karzą
    > za ich łamanie.
    Nie przejdzie. Wyjaśnie Tobie to ekstra jeszcze raz, proszę kolegę "TO"
    o wybaczenie. wyobraź sobie że jesteś szefem państwa i sam ustanawiasz
    przepisy. teraz tylko drogowe. Ktoś spowodował wypadek. Więc _KTOŚ_
    płaci za szkody? Tak? Byłoby fajnie, ale w naszym życiu tak nie jest.
    nie płacisz za szkody, tylko płacisz sybmboliczną składkę
    ubezpieczeniową, na którą nie ma wpływu kwota szkody i koszt leczenia.
    CZy jesteś za tym aby nasze ubezpieczenia były zależne od w.w kosztów?
    Wiem, parsknąłeś śmiechem. tak się zachowuje przeciętny polak. Co robi
    rząd, każdy rząd, każdy polityk? chce za wszelką cene zmienjszyć koszty
    leczenia i liczbę wypadków. jak najprościej? Ograniczając prędkość.
    Spróbuj teraz w tym co napisałem wskazać brak logiki. nie pisz że Ci się
    to niepodoba, bo mnie i innym też się to nie podoba. wskaż brak logiki!

    JEśli chcesz zmienić tą sytuacje, to lament, płacze na grupie nic nie
    dadzą. zaciśnij zęby i jeździj twardo na 60km/h. jeśli kiedyś będziesz
    miał możliwość zagłosować za tym abyśmy sami płacili za błędy, to w
    niedalekiej przyszłości będzie mozna usunąć ograniczenia, bo ograniczał
    będzie Cię mózg i portfel, a nie znaki drogowe
    ToMasz