  • Data: 2012-11-28 18:47:30
    Temat: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No, to jest akurat woda na mlyn R2r - moze jest, a moze ci sie wydawalo,
    > moze aktorzy cwicza do roli, a moze wlasciciel wiezie wlasnie ogluszonego
    > zlodzieja na komisariat.

    To antyterroryści w majestacie prawa złapali groźnego bandytę. :-)

    > Ja tam naciskam na to, ze czy przestepstwo bylo, czy nie, to od czynu
    > zalezy, a nie od swiadkow, organow itp. To nie fizyka kwantowa, jesli cos
    > jest przestepstwem to jest nawet jesli wladza o tym nie wie.

    No nie, przestępstwo zależy od tego, co Ty uważasz za przestępstwo albo co
    inni uważają za przestępstwo albo co jakiś system prawny uważa za
    przestępstwo, ale nie to, co przestępstwem jest :-) bo coś takiego jak
    przestępstwo nie istnieje bez tych "uważań". Wypada się więc zgodzić co do
    tego, że niestwierdzone przestępstwo, nie jest przestępstwem. A że Ty
    uważasz, że zostało stwierdzone ... taki system wartości masz. Nic złego ani
    dobrego. Odwieczna walka dobra ze złem :-)