  • Data: 2012-11-24 12:14:32
    Temat: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-24 10:48, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > To znaczy?
    > Każde z 10 przekroczeń prędkości jest Twoim zdaniem wykrywane?
    Żeby mówić o przekroczeniu prędkości jako wykroczeniu trzeba stwierdzić
    popełnienie tegoż wykroczenia. Jak pewnie wiesz, nie da się tego zrobić
    inaczej niż przy pomocy legalizowanych przyrządów pomiarowych. Wykrycie
    zaś to oprócz stwierdzenia popełnienia również przypisanie winy sprawcy
    i ewentualne ukaranie. Do jednego i do drugiego uprawnione są wyłącznie
    odpowiednie organa państwowe. Ty możesz co najwyżej zgłosić, że
    podejrzewasz popełnienie przez siebie wykroczenia.

    > Bo ja osobiście przekraczam prędkość tak z 10 razy na kilkanaście minut,
    > a wpadki mam tak raz na kilka lat.
    Na szczęście (również dla Ciebie) takie wyznanie daje co najwyżej
    podejrzenie popełnienia wykroczenia.
    I ile z tych wpadek zakończyło się ukaraniem? Podejrzewam, ze coś w
    pobliżu 100%.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __